جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خبر

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان گفت: با توجه به اینکه مردم در شرایط سخت اقتصادی و معیشتی قرار دارند، رسانه ها امید را به جامعه تزریق کنند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل پیراسته، ظهر دوشنبه ۲۰ مرداد در مراسم تجلیل از خبرنگاران، در سالن جلسات سپاه کاشان، به جایگاه رسانه اشاره کرد و گفت: خبرنگار باید در انعکاس خبر راستگویی  و امانت را رعایت کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه کاشان، با بیان اینکه رسانه ها مردم را در برابر توطئه های دشمن آگاه کنند، افزود: رسانه ها در تبیین نقشه های دشمن خوب قلم بزنند.

وی با تاکید بر ضرورت شناخت نقشه های دشمن، اظهار کرد: دشمن دل به انتخابات آینده بسته است، لذا رسانه ها باید بصیرت افزایی کنند.

حجت الاسلام پیراسته با بیان اینکه رسانه ها مردم را به آینده امیدوار کنند، ادامه داد: با توجه به اینکه مردم در شرایط سخت اقتصادی و معیشتی قرار دارند، رسانه ها امید را به جامعه تزریق کنند.

 در پایان، پس از ارائه گزارش سرهنگ پاسدار کریم اکبری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان پیرامون رزمایش کمک مومنانه، از خبرنگار خبرگزاری حوزه و دیگر خبرنگاران تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمدی IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    0 0
    جهاد در اقتصاد معامله ی با خداوند و ایستادن مقابل شیطان و مورد تایید و تاکید شجره ی طیبه ی حضرت زهرا (س) است. خدمت به مردم بالاترین عبادات است.