پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جلسه هم اندیشی مدیران حوزه علمیه و مرکز صدا و سیمای استان لرستان

حوزه/ در جلسه هم اندیشی مدیران حوزه علمیه و مرکز صدا و سیمای استان لرستان بر تشکیل بانک اطلاعات کارشناسان مذهبی در این استان تأکید شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، جلسه هم اندیشی مدیران حوزه علمیه و مرکز صدا و سیمای استان لرستان امروز در مرکز صدا و سیمای مرکز لرستان برگزار شد و در این جلسه مدیر حوزه علمیه استان با اشاره به اینکه باید از تمام ظرفیت های تبلیغی و رسانه ای برای ارتقاء و تعمیق فرهنگ دینی در جامعه بهره بگیریم، اظهار داشت: در این راستا باید برنامه‌ریزی‌های حوزه علمیه و صداوسیما منسجم و هدفمند باشد و در این راستا فعالیت های چشمگیری صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی با اشاره به اینکه باید بانک اطلاعاتی کارشناسان مذهبی برای تبلیغ دینی در رسانه ایجاد شود، افزود: حوزه علمیه آمادگی لازم را برای استفاده از ظرفیت روحانیون به عنوان کارشناسان مذهبی در برنامه های مختلف صدا و سیما دارد.

در ادامه آرش احمدی، سرپرست صدا و سیمای مرکز لرستان نیز از آمادگی این مرکز برای بهره گیری از ظرفیت تبلیغی حوزویان برای اشاعه فرهنگ دینی در جامعه خبر داد.

«تشکیل بانک اطلاعات کارشناسان مذهبی»، «استفاده از ظرفیت روحانیون و فضلای لرستانی مقیم قم در برنامه های مذهبی صداوسیما»، «استفاده از ظرفیت روحانیون به عنوان کارشناس مذهبی در برنامه مختلف صدا و سیما» و «تهیه کلیپ های ۵ دقیقه ای با موضوع محرم و انتشار آن در فضای مجازی» از دیگر مصوبات جلسه هم اندیشی مدیران حوزه علمیه و صدا و سیمای مرکز لرستان بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha