شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
عباس زاده

حوزه/ معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از توزیع روزانه ۲ هزار پرس غذای گرم روزانه بین نیازمندان این استان خبر داد.

حجت الاسلام محمدجواد عباس زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد، با اشاره به اینکه در ایام محرم موکب الحسین(ع) اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان با همکاری موکب العباس(ع) اقدام به پخت روزانه غذای گرم می کند، اظهار داشت: روزانه بیش از ۲ هزار پرس غذای گرم در محوطه اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان پخت و توسط هیئات مذهبی لرستان بین نیازمندان مناطق مختلف شهر توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه های عزاداری اداره کل اوقاف و امور خیریه هم متفاوت برگزار خواهد شد، گفت: این برنامه ها در فضای باز و محوطه های بقاع متبرکه و امامزادگان لرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی با فاصله گذاری اجتماعی و با دستکش و ماسک برای عزاداران حسینی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان با اشاره به اینکه امسال برنامه های ایام محرم و صفر به همت بیش از ۱۵۰ مبلغ بومی و غیربومی مستقر در امامزادگان و بقاع متبرکه و یا با هدایت و مدیریت برخی روحانیون در شبکه ها و فضای مجازی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: تبیین و تشریح فلسفه قیام عاشورا، تبیین فریضه امر به معروف و نهی از منکر، بیان مسائل و موضوعات عفاف و حجاب، استحکام بنیان خانواده، سبک زندگی اسلامی ایرانی و... از مهمترین این برنامه ها است.

حجت الاسلام عباس زاده در پایان از ضبط و تولید برنامه های عزاداری و سخنرانی مبلغان در امامزاده زید بن علی(ع) خرم آباد خبر داد و گفت: این برنامه نیز قرار است به همت مرکز صدا و سیما و اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان تولید شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha