پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 913266
۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱
ششمین شب عزاداری محرم مؤسسه الکوثر هلند

حوزه/مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان در خصوص برگزاری روضه های خانگی گفت: روضه های خانگی با حضور حداقلی افراد و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش می تواند برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام مهدی قدرتی، امروز در جلسه ستاد استانی برگزاری ماه محرم که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: عزاداری ماه محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی و تصمیم گیری های ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا متفاوت تر از گذشته برگزار خواهد شد . 

وی با بیان اینکه برای برگزاری مراسم عزاداری ماه های محرم و صفر هیئات مذهبی و مردم باید همکاری و تعاملی دو جانبه برای رعایت اصول بهداشتی داشته باشند، افزود: برنامه ها باید به گونه ای باشد که سلامت مردم حفظ شود. مردم نیز با ماسک و دستکش و حفظ فاصله اجتماعی در مراسم حضور یابند . 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان ادامه داد: در خصوص برگزاری مراسم آئین گل مالی و شیرخوارگان حسینی هم با تصمیم گیری های ستاد مقابله با کرونا در روزهای آتی تصمیم گیری خواهد شد و نتیجه به اطلاع مردم خواهد رسید . 

وی اضافه کرد: امسال برگزاری مراسم عزاداری در فضاهای روباز و یا سقف های بلند برگزار خواهد شد و در این راستا محوطه های مدارس و ورزشگاه ها در اختیار هیئات مذهبی قرار می گیرد.

حجت الاسلام قدرتی در پایان در خصوص برگزاری روضه های خانگی نیز خاطر نشان کرد: روضه های خانگی با حضور حداقلی افراد و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش می تواند برگزار شود. 

انتها پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha