پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان

حوزه/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان با بیان این که امام علی(ع) شخصیتی بی نظیر در تاریخ اسلام است، گفت: سیره علوی سیره ای نجات بخش برای سعادت انسان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، دکتر محمدرضا نیکبخت امروز در یازدهمین همایش سیره علوی که به صورت برخط در دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان برگزار شد با اشاره به اینکه سیره علوی سیره ای نجات بخش برای سعادت انسان است، اظهار داشت: سیره علوی سرشار از نکات ارزشمند اخلاقی و اجتماعی است و عمل به این سیره سرشار از نکات سالم و امید بخش برای انسان است.

وی با اشاره به اینکه نهج البلاغه میراثی ارزشمند و گهربار از مولای متقیان امام علی(ع) است، گفت: محتوای غنی نهج البلاغه مجموعه ای از مطالب ارزشمند علم، اندیشه، خانواده، فرهنگ، سیاست و سلامت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان با بیان اینکه سیره علوی سرشار از نکات سلامتی ارزشمند برای انسان است، افزود: با عمل به این نکات ارزشمند می توانیم سلامت جسمانی و روحانی را برای خود فراهم کنیم.

نیکبخت با بیان اینکه امام علی(ع) شجاع و فردی بادرایت، سیاست، مدیریت و عدالت است، خاطر نشان کرد: قانون گرایی، شایسته سالاری، شیوه خدمت به مردم، دستگیری و کمک به بندگان خدا نکات ارزشمندی در سیره امام علی(ع) است که با عمل به آنها می توانیم جامعه را از انواع آسیب ها مصون نگه داریم.

وی در پایان بر تبیین و ترویج سیره امام علی(ع) در جامعه در همه زمینه ها تاکید کرد و گفت: با ترویج و تبیین سیره آن امام همام می توان سلامت جسمانی و روانی جامعه را تضمین کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha