سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حضور خواهران طلبه مازندران در نمايشگاه مد و لباس ايراني اسلامي

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز از اجرای برنامه های قرآنی و فرهنگی به همت خواهران طلبه، برای کودکان، نوجوانان و بانوان این شهرستان خبر داد.

وجیهه ابوالحسنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه با هدف پر کردن غنی اوقات فراغت در تابستان امسال برنامه های ویژه ای به همت طلاب در این مدرسه در حال برگزاری است، گفت: کلاس های قرآنی ویژه کودکان در رشته های قرائت و تجوید و همچنین نقاشی، بصورت هفتگی در این مدرسه دایر است . 

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز با اشاره به برگزاری برنامه ها و کلاس های قرآنی ویژه بانوان، افزود: در رشته های قرائت و تجوید با هدف ارتقا آموزش ها و نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در جامعه این کلاس ها برای نوجوانان، جوانان و بزرگسالان هم در حال برگزاری است . 

وی با اشاره به اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی برای سلامتی مردم بیشتر کلاس ها و فعالیت های قرآنی و فرهنگی طلاب مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز در فضای مجازی در حال برگزاری است، خاطر نشان کرد: طلاب در زمینه های ختم قرآن کریم، تبیین سبک زندگی اسلامی، عفاف و حجاب و همچنین آموزش شیوه ها و اصول خیاطی برای بانوان در فضای مجازی مشغول تدریس و آموزش هستند . 

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز در پایان با اشاره به اینکه برنامه های ایام محرم نیز به همت طلاب و اساتید این مدرسه برگزار خواهد شد، گفت: تبیین فریضه امر به معروف و نهی از منکر، شاخصه های عفاف و حجاب، سبک زندگی اسلامی ایرانی، استکبار ستیزی، دشمن شناسی، مسابقات کتابخوانی و ... نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی برای عزاداران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha