پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
استاندار لرستان

حوزه/ استاندار لرستان گفت: سیره امام علی(ع) در ابعاد شخصی و حکومتی باید برای همگان تا برقراری حکومت عدل امام عصر(عج) الگو باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سید موسی خادمی امروز در یازدهمین همایش سیره علوی که به صورت برخط در دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد با اشاره به اینکه نتایج حاصل از این همایش ها باید به صورت کاربردی در جامعه پیاده شود، اظهار داشت: نتایج برگزاری همایش های سیره علوی باید نمود عملی در جامعه داشته باشد و در همه ابعاد برای مدیران در راستای خدمت به مردم الگو قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اثر پژوهش های سیره علوی باید در جامعه تأثیرگذار باشد، خاطرنشان کرد: اثر این پژوهش ها باید در زندگی شخصی و حکومتی مدیران و مسئولان نمود داشته باشد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه سیره امام علی(ع) در ابعاد شخصی و حکومتی باید برای همگان تا برقراری حکومت عدل امام عصر(عج) الگو قرار گیرد گفت: با عمل به سیره آن امام همام می‌توانیم راه مستقیم را طی و مشکلات جامعه را حل کرد.

خادمی در پایان افزود: از ۱۶۳ مقاله ارسال شده به دبیرخانه این همایش ۹۳ مقاله پذیرفته شده و ۶ مقاله نیز به عنوان مقاله برتر معرفی و تجلیل خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha