سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
شیخ اکرم برکات

حوزه/ شیخ برکات در پیام به همایش لشکر فاطمیون به به نمایندگی از حزب الله لبنان تاکید کرد: همه ما مدیون مجاهدین و شهدا و جانبازان لشکر فاطمیون هستیم. همانان که در پیشانی هایشان عزت و پیروزی و شجاعت و فداکاری و صبر را ثبت کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ اکرم برکات معاون فرهنگی حزب الله لبنان، پیامی به مناسبت نخستین همایش لشکر فاطمیون در شهر مشهد ارسال کرد. متن پیام به شرح ذیل است:

ای مجاهدین ، لشکر فاطمیون عزیز ، ای حضار محترم،

و مردی (با ایمان) از دورترین نقطه شهر با شتاب فرا رسید، گفت: وقتی در چهره های شما ، ای مجاهدین در لشکر فاطمیون نگاه می کنیم ، آن شهید بزرگوار ، سردار حاج قاسم سلیمانی را به یاد می آوریم. ما به یاد مهدویت و یاران حضرت مهدی می افتیم.

درس عملی که از حاج قاسم آموخته ایم این است که یار حضرت مهدی کسی است که محدود به جغرافیا نیست، بلکه یک دید جهانی دارد. مهدی یاور ایرانی کسی است که در کانون ولایت مداری می باشد و تقوا گونه زندگی می کند و همان طور که سید مقاومت، حجت الاسلام و المسلمین  سیدحسن نصرالله می گویند، هر جا که باید باشیم، هستیم؛

 این تقوا است.

مجاهدین و یاران حضرت مهدی عج ایرانی، در همه عرصه های ولایت با تقوا هستند و مجاهدین مهدی یاور عراقی محدود به جغرافیای عراق نیستند و همان گونه که مجاهدین و مهدی یاوران بحرینی مرز و جغرافیایی را نمی‌ شناسند.

و  همانگونه که بواسطه‌ی فرهنگ مهدویت، مهدی یاوران مجاهدین لبنانی در فلسطین تأثیر گذارند، در یک کشور عربی برای فلسطین زندانی می شوند و در بوسنی و هرزگووین کشته می شوند و یک نفر را برای فتوای امام در انگلیس به شهادت می رسانند.

 در مورد مهدی یاوران فاطمیون

مهدی یاوران در لشکر فاطمیون که از وسط مزار شریف به راه افتادند و در قلبشان عاشقانه مقدسات پیغمبر و اهل بیتش را نهادینه کردند.

در همه ساحت های ولایت مداری حاضر شدند. آمدند تا در مقابل دشمن طرد شده بایستند.

مانع ملاقات ما با حضرت مهدی عج در زمان حکومتشان را طرد کردیم.

به همین دلیل همه ما مدیون مجاهدین و شهدا و جانبازان لشکر فاطمیون هستیم.

همانان که در پیشانی هایشان عزت و پیروزی و شجاعت و فداکاری و صبر را ثبت کردند.

آنان مردانی هستند که (با ایمان) از دورترین نقطه شهر تلاش کردند؛

تلاش کردند برای نزدیک شدن ظهور مهدوی؛

به این جهت همه ی ما مدیون اینان هستیم به خاطر مجاهدت هایشان

 از لبنان از طرف مجاهدین لبنان، سید مقاومت در لبنان و از کل منطقه که دغدغه ی فلسطین دارند درود و سلام را به مجاهدین لشکر فاطمیون تقدیم می کنیم.

شیخ اکرم برکات؛ معاون فرهنگی حزب الله لبنان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha