پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
میر امینی

حوزه/ حجت الاسلام حسینی میرامینی در جلسه عقیدتی سپاه ناحیه امام صادق(ع) آبیک گفت: معجزه اخلاص این است که عمل کم انسان را برکت می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام سید محمد حسینی میرامینی، امام جمعه آبیک در جلسه عقیدتی سپاه ناحیه امام صادق(ع) آبیک که در جمع پاسداران و سربازان در محل حسینیه سپاه برگزار شد، با بیان روایتی از  پیامبر اکرم(ص)، گفت: معجزه اخلاص این است که عمل کم انسان را برکت داده و انسان را حتی با اندک فعالیتش، به سطح بالایی می رساند.

امام جمعه آبیک افزود: اساساً پُرکاری مزیت حساب نمی‌شود؛ بلکه آنچه به کار انسان اثر داده و سطح اثرگذاری آن را بالا می‌برد اخلاص در عمل است و انسان های مخلص در اثر سطح بالای اخلاصشان، بیشتر تلاش می کنند تا به سطح بالاتری از اثرگذاری برسند.

حجت الاسلام حسینی میرامینی تصریح کرد: اخلاص در عمل سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عمق اثرگذاری او را به سطح بالایی رسانده بود. 

وی ادامه داد: چگونه می شود شخصی با چند دهه عمر زمینی، وجودش چنین برکاتی برای مستضعفان عالم، خاصه محور مقاومت داشته باشد و بعد از شهادتش نیز، سیل خروشانی از محبت را در سراسر دنیا جاری ساخته و نهایتاً آن تشییع چند ده میلیونی را رقم بزند، این به خاطر اخلاص این سردار بزرگ اسلام است. 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha