پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نماینده ولی فقیه در کردستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: نباید گفت که عاشورا یک حادثه بوده است، بلکه باید گفت که عاشورا به مانند یک تابلوی هنری بزرگ است که همه معنویات و ارزش های دینی و انسانی در آن تجلی پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینی‌شاهرودی پیش از ظهر امروز در جمع مرزبانان استان کردستان اظهار داشت: بسیار خرسندیم که در ایامی با شما مرزداران و مرزبانان عزیز دیدار می کنیم که این ماه؛ ماه محرم است و شما عزیزان همواره نشان داده اید که گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستید.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: بی شک حرکت در مسیر ولایت و امامت، ما را به سرمنزل مقصود می رساند و شما عزیزان نمونه های بارزی از پیروان مکتب امام حسین(ع) هستید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌شاهرودی در ادامه افزود: نباید گفت که عاشورا یک حادثه بوده است، بلکه باید گفت که عاشورا به مانند یک تابلوی هنری بزرگ است که همه معنویات و ارزش های دینی و انسانی در آن تجلی پیدا کرده است.

وی بیان کرد: در واقعه عاشورا شرایط به حدی سخت شده بود که هر چه ناخالصی بود از میدان خارج شد و تنها مخلصان ماندند و همین لشگر اندک برای همیشه در تاریخ ماندگار شدند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: شما مرزبانان عزیز در بدترین و سخت ترین شرایط در حال دفاع از کیان و مرزهای کشور هستید و بی شک راه شما همان راه امام حسین(ع) است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌شاهرودی خاطرنشان کرد: بی شک امام حسین(ع) به مرزبانان با اخلاص و ولایتمدار همواره درود می فرستد، زیرا کاری که شما انجام می دهید جهاد فی سبیل الله است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: بی شک همه شما عزیزان با تأسی از مکتب عاشورا و نیز پیروی از منویات مقام معظم رهبری سربازان شایسته ای برای مملکت و امام زمان(عج) خواهید بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha