جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شیخ احمد القطان روحانی اهل سنت لبنان

حوزه/ شیخ احمد القطان رئیس جمعیت قولنا و العمل و روحانی اهل سنت لبنان طی سخنانی گفت: مناسبت ماه محرم باید مثل هر سال فرصتی برای اجماع و وحدت تمامی مسلمانان در مشرق و مغرب زمین باشد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ احمد القطان رئیس جمعیت قولنا و العمل و روحانی اهل سنت لبنان طی سخنانی گفت: مناسبت ماه محرم باید مثل هر سال فرصتی برای اجماع و وحدت تمامی مسلمانان در مشرق و مغرب زمین باشد.

شیخ القطان با بیان اینکه نوه حضرت رسول الله(ص) امام حسین(ع) و اصحاب ایشان، متعلق به تمامی مسلمانان هستند، افزود: ما باید از مفاهیم عاشورا بهره ببریم و همگی در آنچه میان ماست متحد باشیم و در مسیر حق وحدت داشته باشیم.

وی ادامه داد: ما باید برای ترمیم شکاف بین امت واحده اسلامی تلاش کرده و در برابر دشمنان  اسلام و دشمنان حق در هر زمان و مکانی، قلب و دست واحدی باشیم.

روحانی اهل سنت لبنان ابراز امیدواری کرد که سال جدید هجری، سالی همراه با خیر، محبت و برادری میان مردم به ویژه میان مسلمانان باشد.

رئیس جمعیت قولنا و العمل در پایان گفت: خداوند متعال ما را از این ویروس نجات دهد و شرّ آن را از سر ما و تمامی مردم در مشرق و مغرب زمین بردارد..

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha