چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
شیخ احمد قطان روحانی اهل سنت لبنان

حوزه/ شیخ احمد قطان ضمن تاکید بر لزوم تحکیم محبت و برادری بین مسلمانان، گفت: وحدت اسلامی یک عقیده و دین است و تعارف و سیاست نیست.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ احمد قطان رئیس جمعیت "قولنا و العمل" بر لزوم تحکیم محبت و برادری بین مسلمانان با گرایش های مختلف آن به ویژه شیعه و سنی تاکید کرد و افزود: وحدت اسلامی یک عقیده و دین است و تعارف و سیاست نیست.

لزوم حمایت از جنبش های مقاومت به ویژه فلسطین و لبنان

وی بر لزوم حمایت از جنبش های مقاومت به ویژه فلسطین و لبنان تاکید کرد و از دستاورد های پی در پی حزب الله لبنان قدردانی نمود.

شیخ قطان به پایداری برادران فلسطینی در برابر صهیونیست های اشغالگر دورد فرستاد و گفت: مقاومت فلسطینی ها از قدرت نظامی اسرائیل که توسط آمریکا و استکبار جهانی حمایت می شود، قدرتمند تر است.

تظاهرات مردمی لبنان نتیجه طبیعی غارت اموال و اوضاع اسف بار اقتصادی است

رئیس جمعیت "قولنا و العمل" تظاهرات مردمی لبنان را نتیجه طبیعی غارت اموال و اوضاع اسف بار اقتصادی این کشور دانست و افزود: تمامی لبنانی هایی که در مجموعه مفسدان و غارتگران اموال نیستند، با جنبش مردمی لبنان همراه هستند.

وی نسبت به سوء استفاده برخی سیاستمداران معروف از تظاهرات مردمی در جهت برنامه های غربی استکباری هشدار داد و از معترضان خواست اجازه ندهند از این جنبش مردمی در جهت اهداف سیاسی شخصی یا دشمنان سوء استفاده شود.

اغلب تظاهرات کنندگان لبنانی طرفدار مقاومت هستند

شیخ قطان تصریح کرد: اغلب تظاهرات کنندگان لبنانی طرفدار مقاومت هستند و هم اینان هستند که در جنگ های مختلف در کنار مقاومت ایستاده و می ایستند.

وی افزود: تنها برخی از سیاستمداران مفسد که به همراه آمریکا و برخی از کشور های حاشیه خلیج فارس علیه لبنان توطئه هستند، از مقاومت بدگویی می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha