جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه / نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: سلامت آزادگان عزیز باید با توجه به ویژگی ها و اثرات روحی و جسمی دوران اسارت آنها بصورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، امروز در دیدار جمعی از آزادگان دفاع مقدس با بیان اینکه استقامت آزادگان موجب عزت و آبروی نظام اسلامی شده است، گفت: اسراء با تجربه و تحمل روزهای سخت زیر شکنجه های روحی و جسمی رژیم بعثی عراق، از حیثیت و کیان ایران عزیز دفاع کردند.

امام جمعه تبریز اظهار کرد: آزادگان با ایمانی راسخ در برابر هجمه ها و فشارهای روحی و روانی سال ها دور از وطن و خانواده دوران اسارت را تحمل کردند و امروز هم از آسیب های پنهان جسمی و روحی بسیاری رنج می برند که لازم است موضوع سلامت و بهداشت آنها مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد.

وی ۲۶ مرداد را یکی از خاطره ‎انگیزترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: در این روز ایران اسلامی شاهد حضور و آزادی بزرگمردانی بود که سالها با وجود زجر و شکنجه روحیه رزمندگی خود را حفظ کردند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به روزهای به یادماندنی بازگشت اسوه های صبر به میهن اسلامی، گفت: اقتدار و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون رزمندگان و صبر و شکیبایی آزادگان و خانواده های آنها است.

امام جمعه تبریز ایام بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را فرصتی برای گرامیداشت صبر، استقامت و ایستادگی آزادگان دانست و گفت: در طول سال و در عمل باید این انسان های بزرگ که رهبر انقلاب، آنها را استوانه های صبر و مقاومت یاد می کند مورد تکریم و تجلیل قرار دهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha