جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جشنواره علامه حلی

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی گفت: ۳ اثر خواهران طلبه در یازدهمین جشنواره پژوهشی علامه حلی(ره) کشوری حائز رتبه شد.

فاطمه شاه محمدی، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تبریز، گفت: از ۱۱۳ اثر ارسال شده طلاب خواهر استان به جشنواره علامه حلی، یک اثر رتبه دوم و دو اثر رتبه سوم کشوری شده اند.

وی افزود: امسال  تعداد ۱۱۳ اثر علمی پژوهشی از خواهران طلبه استان آذربایجان شرقی در دو سطح طلاب و فارغ‌التحصیلان سطح ۲ و طلاب و فارغ التحصیلان سطح ۳ به جشنواره ارسال شد.

شاه محمدی تصریح کرد: آثار ارسالی به تفکیک قالب اثر تعداد ۹ پایان نامه سطح ۳، هفتاد و چهار تحقیق پایانی سطح ۲ و ۳۰ مقاله با موضوع آزاد است که با آثار ارسالی از سوی طلاب برادر رقابت کرد.

وی با بیان این که خانم رقیه حبیبی از مدرسه علمیه صادقیه تبریز با موضوع «نشانه‌های آخرالزمان در مکتب صهیونیسم مسیحی» رتبه دوم کشوری را از آن خود کرد، گفت: خانم ها سمیه عباسپور از مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) هشترود با موضوع «بررسی مصادیق رزق و روزی از منظر قرآن و روایات» و مرضیه مجید زاده از مدرسه علمیه صادقیه تبریز با موضوع «دیدگاه ملاصدرا درباره ضرورت فلسفی وجود بدن اخروی و کیفیت آن در جهان پس از مرگ» نیز رتبه سوم کشوری را در مرحله یازدهمین جشنواره علامه حلی به دست آوردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha