پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تبریز

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی گفت: ذهنیت ایجاد شده در خصوص امر به معروف و نهی از منکر گاه به مسائلی همچون حجاب منحصر می‌شود، در حالی که یکی از مصادیق مهم امر به معروف را می‌توان مربوط به مسئولین و جلوگیری از فساد اداری دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام محمدحسن نستوهی شامگاه دوشنبه در نشست خبری در آستانه هفته احیای امر به معروف، اظهار داشت: ذهنیت ایجاد شده در خصوص امر به معروف و نهی از منکر گاه به مسائلی همچون حجاب منحصر می‌شود، در حالی که یکی از مصادیق مهم امر به معروف را می‌توان مربوط به مسئولین و جلوگیری از فساد اداری دانست.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی حمایت از آمران به معروف را از دیگر اقدامات ستاد دانست و افزود: گاه مشاهده می‌شود که با برخی‌ها که اقدام به امر به معروف در ادارات می‌کنند، برخورد سختی می‌شود که حتی در یکی از ادارات تبریز، فرد آمر از کار خود عزل شده بود که با دعوت مسئول مربوطه و ارشاد وی، این موضوع حل و فصل شد.

وی همچنین از ایجاد گروه‌های تخصصی امر به معروف در حوزه‌های مختلف و با حضور افراد متخصص همچون نخبه‌های دانشگاهی خبر داد و گفت: از افراد دغدغه مند در این زمینه دعوت می‌شود به گروه‌های مطالبه گری بپیوندند.

حجت‌الاسلام نستوهی با اشاره به فرا رسیدن ایام محرم نیز گفت: در این راستا جلساتی با دسته‌جات حسینی و مبلغین تشکیل شده که در این جلسات بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم‌های عزاداری و همچنین ضرورت تبیین موضوع امر به معروف تأکید شده است.

 دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی همچنین تقدیر از فعالان بخش سلامت و پزشکان استان با تقدیم تندیس ایثار پزشکی را از دیگر برنامه‌های اجرا شده توسط این ستاد دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha