جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مهدی منادی

حوزه/ مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه فرهنگیان کردستان گفت: محرم و نهضت امام حسین (ع) تضمین کننده بقای اسلام گشت و امروز بعد از گذشت نزدیک به ۱۴۰۰ سال هنوز بسیاری از قیام های آزادیخواهانه از نهضت حسینی سرچشمه می گیرند.

حجت الاسلام محمدمهدی منادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان بیان کرد: در آستانه فرا رسیدن ماه محرم هستیم، ماهی که از لحاظ مذهبی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی، برای جهان اسلام بسیار حائز اهمیت است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه فرهنگیان کردستان افزود: در این ماه عملا پرده های نفاق کنار زده شد و صفوف حق از باطل جدا گشت.

وی ادامه داد: محرم و نهضت امام حسین (ع) تضمین کننده بقای اسلام گشت و امروز بعد از گذشت نزدیک به ۱۴۰۰ سال هنوز بسیاری از قیام های آزادیخواهانه از نهضت حسینی سرچشمه می گیرند، از همین روست که دشمنان تلاش بسیاری دارند که ایام محرم و صفر را در جهان اسلام کم رنگ جلوه دهند و برای این کار میلیاردها دلار سعودی و آمریکایی هر ساله هزینه این امر می شود.

حجت الاسلام منادی اظهار کرد: دشمنان برای اینکه بتوانند ضربات اصلی و کارآمد به اصل وجودی نهضت عاشورا بزنند از دل جهان اسلام فرقه هایی منحرف ایجاد کرده اند و همه جانبه از آنها حمایت می کنند به امید اینکه بین سنی و شیعه شکاف ایجاد کنند و نیز چهره واقعی اسلام را به جهانیان بالعکس نشان دهند، لذا در هیئت ها و مجالس عزاداری باید به شدت مواظب ورود این جریان های خزنده و ضددین باشیم.

حمسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه فرهنگیان کردستان یادآور شد: تحریف دین به ویژه تحریف نهضت عاشورا از مهمترین و اصلی ترین اهداف این فرقه های دین ستیز است که اکنون پوستین اسلام پوشیده اند و می خواهند با این نیرنگ در بین جوامع اسلامی به ویژه نسل های جوان باورهای نادرست و افراطی القا کنند.

وی در پایان گفت: در ایام مذهبی به ویژه ایام محرم می طلبد که متولیان مجالس و هیئت های مذهبی با بصیرت و دشمن شناسی خود وجود این جریان ها را شناسایی نمایند  و از ورود آنها به این مراسم ها به شدت جلوگیری کنند، زیرا اگر این امر صورت نگیرد بی شک دین در معرض تحریف قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha