چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سواحل مازندران

حوزه/ حجت الاسلام شکریان با بیان این که متأسفانه تعطیلات بهانه ای برای سفر عده ای به مناطق گردشگری و توریستی می شود، گفت: نباید سواحل مازندران به محلی برای فساد و بی بندوباری عده ای خوش گذران تبدیل شود.

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران با بیان این که متأسفانه تعطیلات بهانه ای برای سفر عده ای افراد به مناطق گردشگری و توریستی استان می شود، گفت: نباید سواحل مازندران به محلی برای فساد و بی بندوباری عده ای خوش گذران تبدیل شود.

وی با اشاره به این که متأسفانه برخی مناطق توریستی استان از نظر فرهنگی وضعیت مناسبی ندارند، خاطرنشان کرد: باید برای جلوگیری از گسترش بدحجابی در این مناطق تدبیری اساسی اندیشیده شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که متأسفانه سفرهای غیر ضروری در ایام شیوع ویروس کرونا، وضعیت این استان را به قرمز تبدیل کرد، ادامه داد: این مسافرت های غیر ضروری در روزهای پرخطرکرونایی، جان انسان های زیادی را به خطرانداخته است.

سواحل متولی خاصی ندارد

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که دلسوزان و شخصیت های متدین استان نسبت به وضعیت فرهنگی مناطق گردشگری و توریستی مازندران دغدغه های بسیاری دارند، تصریح کرد: متأسفانه سواحل استان به حال خود رها شده و هیچ متولی مشخصی ندارد.

وضعیت غیرقابل کنترل در مناطق توریستی

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که اگر نسبت به وضعیت فعلی برنامه ریزی صورت نگیرد، به زودی ساحل یک وضعیت غیرقابل کنترل در مناطق توریستی استان خواهیم بود، خاطرنشان کرد: باید برای مقابله با آسیب هایی که هر روز در این مناطق در حال رشد هستند فکر اساسی شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که متأسفانه عده ای سودجو تنها برایی نفع اقتصادی، ضربه های فرهنگی بسیاری به مناطق غربی استان وارد کردند، تصریح کرد: نباید تنها مسائل اقتصادی موجب شود این مناطق به حال خود رها شود.

حجت الاسلام شکریان بر ضرورت تقویت فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در مناطق آسیب پذیر استان تأکید کرد و گفت: باید از همه ظرفیت های فرهنگی در جهت مقابله با آسیب های اجتماعی در این مناطق استفاده شود.

پیشنهاد تعطیلی سواحل در روزهای تاسوعا و عاشورای

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که استاندار مازندران پیشنهاد تعطیلی سواحل استان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی را به ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه کرده است، بیان داشت: باید برای جلوگیری از تشدید شیوع ویروس کرونا در تعطیلات پیش روی ورود مسافر به استان منع شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حميد IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    0 1
    باسلام سواحل مازندران و كنكورسراسر ... حرم ويا مساجد نيست كه ويروس كورونا داشته باشه و ستاد محترم گير بده بهترين راه براي تعطيلي سواحل بردن مساجد و نمازهاي جمعه هست كه فورا باعث تعطيلي حتي اقيانوسها هم مي شود