پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
پیام آیت الله سعیدی

حوزه/ تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) با صدور پیامی در گذشت آیت‌الله سید جواد علم‌الهدی تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله سید جواد علم‌الهدی را به بازماندگان ایشان تسلیت گفت که متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ.
ارتحال عالم جلیل‌القدر آیت‌الله آقای حاج سیدجواد علم الهدی خراسانی برادر فقید امام‌جمعه مشهد مقدس، موجب تأثر و تألم گشت.
اینجانب سال ها این عالم جلیل القدر را از نزدیک می شناختم. او از شاگردان برجسته آیت‌الله‌العظمی بروجردی رحمة الله بود که تقریرات جامعی را از آن درس پربرکت به رشته تحریر درآورد و سالها با تلمذ در محضر حضرت امام خمینی قدس سره الشریف و مبارزه بر علیه حکومت طاغوت و تاسیس موسسات مختلف فرهنگی، نقش خود را به خوبی ایفا کرد. در کنار تالیفات مختلف، نگارش کتاب “صهیون العالمین” در سال ۴۳ به امر حضرت امام و به زبان عربی از دیگر توفیقات بزرگ او به شمار می رود.
فضایل اخلاقی و معنوی آن بزرگوار علی‌الخصوص تلاش وافر ایشان در جهت کمک‌رسانی به محرومان، به‌ویژه سادات محترم نیز حقیقتاً چشم‌گیر بود.
این‌جانب، این ضایعه را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم ارواحنافداه، مقام معظم رهبری روحی فداه، بیت مکرم معظم له، به‌خصوص برادر ارجمندشان آیت الله آقای حاج سید احمد علم الهدی و فرزند محترمشان حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید محمدرضا علم الهدی و شاگردان و اراتمندان ایشان تسلیت عرض می کنم.
از جوار مرقد نورانی حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها رحمت و مغفرت الهی را برای آن مرحوم و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان مسئلت دارم.
ان‌شاءالله در این ماه محرم‌الحرام روح ایشان در جوار سیدالشهدا علیه السلام مهمان و دعاگوی ما باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و تولیت آستان مقدس قم
سید محمد سعیدی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha