پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حمله وحشیانه پلیس نیجریه به شرکت کنندگان در مراسم محرم

حوزه/ نیروهای امنیتی نیجریه با حمله روز یکشنبه به عزاداران حسینی، و شلیک گلوله به سوی شیعیان در ایام محرم، ۳ تن را شهید کرده و عده بیشتری را مجروح ساختند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از ihrc، پلیس و نیروهای امنیتی نیجریه، با استفاده از مهمات و اسلحه گرم به صفوف عزاداران حسینی (ع) در شهر کادونا حمله کرده و با شلیک گلوله به سمت عزاداران جنبش اسلامی در ایام محرم، منجر به شهادت ۳ تظاهرکننده و زخمی شدن عده بیشتری شدند.

این حمله بی‌رحمانه به منظور هدف قرار دادن مراسم محرم انجام گرفت و جمع کثیری از شیعیان به شدت مجروح و راهی بیمارستان شدند.

شیعیان عضو جنبش اسلامی نیجریه از جامعه بین المللی درخواست کمک‌ فوری جهت هزینه‌های درمان پزشکی مصدومان و خانواده‌های آسیب دیده از خشونت شدند.

جنایات نظامیان نیجریه نتایج فاجعه باری به همراه داشته و شیعیان مسلمان با کمبود بودجه برای درمان مجروحان این خشونت‌ها روبرو هستند که شامل صدمات ناشی از گلوله، حمله چاقو، باتوم برقی، گاز اشک آور و دیگر خشونت‌های جسمی روبرو هستند.

فلج موقت و دائمی، کوری و آسیب دیدگی، قطع عضو، استخوان های شکسته، رباط های پاره شده و جراحات داخلی از جمله مواردی است که نیاز به درمان فوری دارند.

در همین حال جنبش اسلامی نیجریه خواستار ارسال کمک‌های مالی از طریق وبسایت زیر شد:

 https://donations.ihrc.org.uk/Nigeria

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha