پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فیاضی

حوزه/ نماینده خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، با اشاره به هدف سفر خود به استان، گفت: سفر این‌جانب جهت دیدار با مردم و اجابت دعوت شما برای سخنرانی در مراسم عزاداری محرم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا فیاضی، نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در بدو ورود به استان به دیدار حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی رفت.

عضو  مجلس خبرگان رهبری در این دیدار صمیمی با اشاره به هدف سفر خود به استان، خطاب به حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی، گفت: فرمایش شما برای حضور در استان و سخنرانی در مراسم عزاداری محرم هیئات مذهبی را اجابت کردم.

وی افزود: بسیار مایل بودم تا شب اول محرم خدمت شما و مردم استان برسم، ولی موفق نشدم زودتر از این بلیط پیدا کرده و خدمت برسم.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی نیز در این دیدار ضمن خوشامدگویی به نماینده خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: مراسم عزاداری دهه نخست ماه محرم در استان باشکوه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز برگزار می‌شود.

در این نشست پیرامون برنامه‌های حضور حدوداً ده‌روزه حجت الاسلام والمسلمین فیاضی در استان از جمله دیدار مردمی، دیدار با علما و نخبگان، حضور در هیئات مذهبی، سخنرانی در جمع عزاداران و ... بررسی و تصمیم‌گیری شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha