جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قاضی زاده در دیدار با آیت الله اعرافی

حوزه/ مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم خود بر اساس گفتمان انقلاب اسلامی که همان مبارزه با نظام سلطه و استکبار جهانی شکل گرفته است و ما طبق مبانی دینی و اعتقادی خود در این مسیر استوار خواهیم بود چرا که به این آرمان ها ایمان و اعتقاد قلبی داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دکتر قاضی زاده هاشمی نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی امروز در دیدار با آیت الله اعرافی که در دفتر مدیر حوزه های علمیه در قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت و انتظاراتی که از مجلس جدید می رود گفت: این دوره از مجلس از حساسیت های زیادی برخوردار است و مسئولیت های مهمی بردوش خود دارد و به خوبی می شود گفت که این مجلس صدای آرمانی خواهی ملت ایران است.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی در این دوره باید به دنبال مقاوم سازی جامعه و نظام اسلامی در عرصه های مختلف باشد و بتواند بلندگوی خوبی برای اهداف و آرمان های نظام اسلامی برای تحقق تمدن نوین اسلامی باشد.

قاضی زاده هاشمی خاطر نشان ساخت: حمایت و توجه به گفتمان انقلاب اسلامی در عرصه های بین الملل به خوبی مدنظر این مجلس می باشد لذا در این مسیر نشست ها و دیدارهای خوبی با نمایندگان محور مقامت همانند حماس در تهران داشته ایم.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطر نشان ساخت: مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم خود بر اساس گفتمان انقلاب اسلامی که همان مبارزه با نظام سلطه و استکبار جهانی شکل گرفته است و ما طبق مبانی دینی و اعتقادی خود در این مسیر استوار خواهیم بود چرا که به این آرمان ها ایمان و اعتقاد قلبی داریم.

وی در پایان با بیان اینکه مجلس و حوزه باید بیش از پیش به هم نزدیک شوند و تعامل خوبی بین این دو نهاد مبارک باشد خاطر نشان ساخت: مجلس شورای اسلامی در کنار خود نیازمند پشتیبانی فکری و معنوی حوزه های علمیه دارد تا بتواند به خوبی و در مسیر درستی به اهداف خود که رشد و تعالی انقلاب اسلامی می باشد برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha