جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حوزه علمیه تهران و جمعیت مبارزه با دخانیات

حوزه/ حوزه علمیه استان تهران برای همکاری با جمعیت مبارزه با دخانیات اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، در جلسه ای که به دعوت جمعیت مبارزه با دخانیات ایران در محل این جمعیت با حضور مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره این جمعیت و مدیر حوزه علمیه استان تهران برگزار شد، بر انجام مفاد تفاهم نامه بین آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه و دکتر مسجدی، دبیرکل جمعیت مبارزه با دخانیات ایران تآکید شد.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق، مدیر حوزه علمیه استان تهران در این جلسه ضمن اعلام آمادگی مجموعه حوزه علمیه تهران به خصوص اساتید و مبلغین، خواستار آماده سازی خوراک تبلیغاتی مناسب حاوی آمار و استدلال‌های علمی، پزشکی و دینی مناسب جهت استفاده مبلغین و تأثیرگذاری بر مردم به ویژه جوانان شد.

وی با تشکر از تلاش های این جمعیت، همراهی مجموعه دستگاه های دولتی و فرهنگی کشور برای پاک ساختن جامعه از دخانیات و مضرات آن شد.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق، تولید سیگار و توتون در کشور، دادن مجوز به فروشگاه های عرضه دخانیات، جمع آوری ننمودن قهوه خانه های عرضه کننده قلیان و دخانیات و استفاده از سیگار در فضای علنی جامعه در برخی سریال ها را از تقاضاهای موجود در جامعه و موانع موفقیت کامل این جمعیت دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha