یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 915958
۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
برنامه رضوان ویژه محرم

حوزه/ فصل دوم برنامه رضوان ویژه محرم که پخش خود را از شب اول آغاز کرده و مورد توجه مخاطبان نیز قرار گرفته است، امشب (سه شنبه ۴ شهریور ماه ) از یکی دیگر از پیرغلامان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) میزبانی می کند.

به گزارش  خبرگزاری حوزه، به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، رضوان امشب با حجت الاسلام سید علیرضا تکیه ای از خادمان و پیرغلامان هیئت حسینیون قم گفتگو می کند.

بر اساس این گزارش: این هیئت با بیش از ۷۰ سال قدمت هر سال میزبان عزاداران حسینی (ع) است. همچنین از نقاط برجسته هیئت حسینیون می توان به مشارکت در فعالیت های عمرانی، فرهنگی، جهادی و همچنین احداث حسینیه قمی ها در مشهد مقدس اشاره کرد.
حجت الاسلام و المسلمین تکیه ای علاوه بر اینکه از پیرغلامان اهل بیت (ع)، عضو هیئت امنای ساخت ضریح جدید امام حسین علیه السلام و معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران نیز می باشد. فعالیت های سیاسی وی قبل و بعد از انقلاب و حضور در هشت دفاع مقدس نیز قابل توجه است.

برنامه رضوان فصل اول خود را با هدف تکریم و پاسداشت خادمان و اساتید قرآنی در ماه پر برکت رمضان آغاز کرد و اکنون با فرا رسیدن ماه عزای سالار شهیدان به منظور تکریم و پاسداشت پیرغلامان و خادمان اباعبدالله (ع) تماشایی می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha