سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
ما ملت امام حسینیم

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که فرهنگ حسینی، ایران اسلامی را در برابر هجمه ها و توطئه های دشمنان بیمه کرده است، تصریح کرد: تا زمانی که این فرهنگ ناب الهی در جامعه ما زنده و پویا است دشمن هیچ گاه نمی تواند به اهداف شوم خود دست یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، امروز در دیدار جمعی از مبلغان دینی با تسلیت ایام عزاداری حسینی با اشاره به این که امام حسین(ع) برای حفظ دین خدا به میدان نبرد آمدند، گفت: سید و سالار شهیدان هیچ گاه زیر بار ظلم و ستم حاکمان جور نرفت و عزتمندانه در برابر دشمنان دین ایستادگی کرد.

وی با بیان این که امام حسین(ع) درس ایثار، آزادگی، بصیرت، ولایت مداری و ایستادگی در برابر ظالمان را به امت اسلامی آموخت، افزود: باید به جنبه های مختلف قیام عاشورا توجه شود و از آن برای جامعه امروز الگو گرفت.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که باید از عاشورا درس عزت، دوری از ذلت، صبر، مقاومت، وفاداری و شجاعت را آموخت، بیان داشت: امام حسین(ع) به عنوان مظهر آزادی و آزادگی هیچ گاه حاضر نشد در برابر ظلم زمانه سکوت کند و تسلیم شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی با بهره گیری از آرمان های عاشورایی پایه گذاری شد و امروز در جهان همچون خورشیدی تابان نور افشانی می کند، خاطرنشان کرد: این نظام الهی با تکیه بر ارزش های حاکم بر عاشورا و کربلا توانست مشکلات و بحران های بسیاری را با موفقیت و پیروزی پشت سرگذارد.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که باید ایستادگی در برابر ظلم را از امام حسین(ع) بیاموزیم، تصریح کرد: متأسفانه عده ای در طول چهل سال اخیر همواره تلاش کردند در برابر نظام سلطه که نماد یزید زمان است تسلیم شوند، اما رهنمودهای حکیمانه ولی فقیه مانع تحقق این خواسته سراسر ذلت آنها شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که راه پیروزی ملت ایران، ادامه حرکت عظیم حسینی است، بیان داشت: ملت انقلابی و با بصییرت اسلامی با ادامه راه سیدالشهدا به رستگاری و سعادت واقعی دست خواهند یافت.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که فرهنگ حسینی، ایران اسلامی را در برابر هجمه ها و توطئه های دشمنان بیمه کرده است، خاطرنشان کرد: تا زمانی که این فرهنگ ناب الهی در جامعه ما زنده و پویا است دشمن هیچ گاه نمی تواند به اهداف شوم خود دست یابد.

وی با اشاره به این که دشمن با سوء استفاده از شیوع ویروس کرونا تلاش کرد تا مراسم عزاداری حسینی را تضعیف کند، افزود: با رهنمودهای مقام معظم رهبری، این توطئه دشمن خنثی شد و شاهد برگزاری باشکوه عزاداری امام حسین(ع) در کشور هستیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که برگزاری مراسم عزاداری حسینی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی هیچ تضادی با هم ندارند، خاطرنشان کرد: شکوه و عظمت عزاداری امسال علیرغم همه توطئه های دشمنان دو چندان شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha