سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
محمد کریم البلداوی نماینده ائتلاف فتح عراق

حوزه/ محمد کریم البلداوی با تأکید بر اینکه ملت عراق اقدامات و سیاست های آمریکا که واشنگتن در داخل عراق انجام می دهد را نمی پذیرد، گفت: نمی پذیریم که عراق یکی از ایالت های آمریکا باشد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، محمد کریم البلداوی نماینده ائتلاف فتح عراق با تأکید بر اینکه ملت عراق اقدامات و سیاست های آمریکا که واشنگتن در داخل عراق انجام می دهد را نمی پذیرد، گفت: نمی پذیریم که عراق یکی از ایالت های آمریکا باشد.

وی افزود: از گسترش پل های ارتباطی با کشور های عربی و غیر عربی در جهت منافع ملت عراق استقبال می کنیم، امّا سیاست ها و طرح های آمریکایی که در عراق جریان دارد را نمی پذیریم.

رئیس ائتلاف فتح اشاره کرد: عدم وجود سیاست ثابت و یکپارچهِ دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، موجب نوعی آشوب و آشفتگی منطقه ای و بین المللی و همچنین داخلی در عراق می شود.

کریم البلداوی با این مسئله که عراق یکی از ایالت های آمریکا باشد و همچنین با دخالت دولت آمریکا در تصمیم گیری های عراقی و پرونده های سیاسی مخالفت کرد و بیان داشت: واشنگتن برای تحقق اهداف و منافع خود، برنامه های رسانه ای خود را در داخل عراق اجرایی می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha