پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
محمد البلداوی نماینده فراکسیون صادقون عراق

حوزه/ محمد البلداوی نسبت به دخالت سفارت های بیگانه در عراق به ویژه انگلیس و آمریکا در انتخابات هشدار داد و گفت: این دخالت ها بازتاب منفی بر نتایج انتخابات دارد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، محمد البلداوی نماینده ائتلاف فتح عراق نسبت به دخالت سفارت های بیگانه در عراق به ویژه انگلیس و آمریکا در انتخابات هشدار داد و گفت: این دخالت ها بازتاب منفی بر نتایج انتخابات دارد.

وی افزود: تمامی اقشار ملت عراق به انتخابات آینده به عنوان تنها راه اصلاح روند سیاسی و انتقال عراق از وضعیت جنگ و خودکشی سیاسی به وضعیت تحکیم صفوف و حرکت به سوی آبادانی و بهبود وضعیت سیاسی و اقتصادی نگاه می کنند.

نماینده ائتلاف فتح با بیان اینکه در رصد وضعیت عمومی از وجود دخالت سفارت های بیگانه به ویژه آمریکا و انگلیس در پرونده انتخابات مطلع شدیم، افزود: این مسئله غیر قابل قبول است.

البلداوی از دولت خواست مانع این دخالت ها شود و اقدامات لازم را در قبال هر سفارتی که به دنبال ورود به این پرونده انجام دهد؛ چراکه مردم عراق امیدوارند که از طریق این انتخابات یک طبقه سیاسی قدرتمندی بیاید که هدف آن اصلاح اشتباهات گذشته و حرکت به سوی سازندگی و استقرار است.

وی در پایان گفت: انتخابات آینده، نقطه عطف مهمی برای تشکیل یک طبقه سیاسی خالی از فساد، تعارض ها و اختلافات است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha