سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
شب دهم

حوزه/ فلاحی‌پور بازیگر نقش «یاور» در سریال «شب دهم»، علت ماندگار شدن این سریال و ایفای نقش او به عنوان «یاور» را در ابراز ارادت این سریال به سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، پرویز فلاحی‌پور بازیگر نقش «یاور» در سریال «شب دهم»، علت ماندگار شدن این سریال و ایفای نقش او به عنوان «یاور» را در ابراز ارادت این سریال به سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش توصیف کرده و از عجین بودن ویژگی های این نقش با گوشت و خونش سخن گفت.

وی که به بهانه پخش «شب دهم» از شبکه آی فیلم و درخصوص این سریال و نقشش با آی‌فیلم به گفت‌وگو می پرداخت، گفت: به نظرم برخی نقش‌ها با پوست و گوشت آدم عجین می‌شود و یاور برای من همینطور بود.شاید نقش‌های سخت‌تری را هم بعد از یاور بازی کردم اما یاور برای من که شروع کار حرفه‌ای ام در تلویزیون بود، اتفاقی ویژه بود و خدا را شاکرم که این نقش بعد از گذشت این همه سال هنوز در ذهن مخاطب باقی مانده است.

فلاحی پور افزود: البته باید این را هم بگویم در کل از آنجا که خود سریال «شب دهم»  هم یکی از ماندگارترین سریال‌های مناسبتی بود، نقشم دو چندان در خاطره‌ها ماند و هنوز هم که هنوز است برخی مرا با آن نقش به یاد می آورند. این را هم بگویم که برای هر بازیگری قرارگیری در چنین شخصیتی و در یاد و دل مردم ماندن آرزویی بزرگ است.

بازیگر نقش «یاور» در سریال «شب دهم» با بیان این که پخش سریال‌های مناسبتی در ایام محرم به دلیل ارادت مردم به سید و سالار شهیدان، امام حسین(ع) باعث می‌شود آن نقش و آن سریال در ذهن مخاطب باقی بماند، اظهار کرد: البته مخاطب امروزی بسیار باهوش است و هر سریالی برایش جذابیت ندارد و کارگردان و سایر عوامل خیلی باید تلاش کنند تا سریالی بسازند که مخاطب و بیننده آن را دوست داشته باشد.

فلاحی پور ادامه داد: خوبی نقش یاور این بود که هیچ وقت تکرار نمی‌شود و من خیلی این ماجرا را دوست دارم. آنقدر فیلمنامه «شب دهم» فیلمنامه متفاوتی بود که بعد از سریال «شب دهم» هیچ اثری حتی شبیه به آن هم ساخته نشد و این نشان می‌دهد که فیلمنامه آن بسیار قوی است و هیچ وقت تکراری نمی‌شود.

این بازیگر تئاتر و تلویزیون در پایان گفت: راه عاشقی همین است. انسان زمانی که عاشق می‌شود باید همانند معشوقش شود. یاور عاشق امام حسین(ع) بود و آزادگی را پیشه کرد و شهید شد.

فلاحی پور قبل از این که بازیگری مقابل دوربین را آغاز کند، سال ها خاک صحنه خورده و از بازیگران پیشکسوت تئاتر بود. حسن فتحی یکی از نقش های اصلی سریال «شب دهم» را به پرویز فلاحی پور داد و او آنقدر این نقش را خوب بازی کرد که بین عموم مردم به شهرت رسید و در ادامه در سریال هایی مانند مرد هزار چهره، گل های گرمسیری، دلنوازان و.. بازی کرد. فلاحی پور بازیگر خوب و بی‌حاشیه‌ای است که این روزها سریال «شب دهم» با بازی وی از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha