یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بسته های بهداشتی

حوزه/ مجموعه «صراط مستقیم» تحت اشراف استاد تحریری در راستای لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب، اقدام به توزیع ماهانه کمک مؤمنانه و بسته های غذایی میان اقشار نیازمند ایرانی و غیرایرانی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام محمود تحریری در گفت و گویی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر گسترش رزمایش همدلی و کمک های مؤمنانه، مجموعه «صراط مستقیم» تحت اشراف حجت الاسلام و المسلمین تحریری، نسبت به جمع آوری کمک های مردمی در ابتدای هر ماه قمری به نیت سلامتی امام زمان(عج) اقدام کرد تا مرغ هایی ذبح و در میان نیازمندان توزیع شود. 

وی با اشاره به توزیع مرغ میان نیازمندان گفت: در ابتدای این حرکت مؤمنانه، کمک های مردمی در شهرستان هایی که درگیر سیل و زلزله شده بودند، تقسیم شد و سپس، هر ماه این کمک های مؤمنانه در قالب مرغ تازه و در حدود ۸۰۰ کیلوگرم مرغ تازه در حواشی شهر قم و تهران میان نیازمندان توزیع شد.

حجت الاسلام تحریری تصریح کرد: از دو ماه گذشته، این رزمایش همدلی به صورت پک هایی مشتمل بر مرغ، برنج، ماکارونی، شکر، قند و روغن و لوازم مورد نیاز خانوارها، تبدیل و ۴۰۰ پک به خانوارهای نیازمند با اولویت طلاب ایرانی و غیرایرانی اهدا شد.

وی در خصوص بازه زمانی توزیع این کمک ها افزود: منابع مالی این کمک های مؤمنانه از سوی خیرین به صورت ماهانه و از اول تا دهم هر ماه قمری جمع آوری، و نسبت به تهیه مواد غذایی، بسته بندی و توزیع آنها اقدام می شود.

حجت الاسلام تحریری در پایان اظهار داشت: با توجه به این که از این کمک ها بهره برداری بیشتری صورت بگیرد و صرفاً به پک های غذایی اکتفا نشود، محتوای دینی و فرهنگی، اعم از نشریه اخلاقی و معرفتی و سی دی و همچنین یک پک ویژه کودکان مشتمل بر کتاب آموزش قرآن و... اهدا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha