جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید مقتدی صدر

حوزه/ سید مقتدی صدر گفت: برخی از کشور ها علی رغم زخم های فلسطین اشغالی، اقدام به عادی سازی روابط با دولت شرور و تروریسم اسرائیل کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، سید مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق در واکنش به عادی سازی روابط برخی کشور های عربی با اسرائیل اشاره کرد: برخی از کشور ها علی رغم زخم های فلسطین اشغالی، اقدام به عادی سازی روابط با دولت شرور و تروریسم اسرائیل کردند.

سید مقتدی صدر در بیانیه ای گفت: در زمانی که بلا های دنیوی به ویژه ویروس کرونا افزایش یافته و این ویروس همه جهان را فراگرفته، مردم به جای اینکه به سوی پروردگارشان روی بیاورند یا حداقل گناهان، تجاوزها و طغیان خود را کم کنند، تجاوز ها و تخلف و گناهان را زیاد کرده اند.

وی ادامه داد: در این شرایط کرونایی، برخی پرچم همجنسگرایی برافراشته و از این منحرفان و آن عمل فاحش و معصیت بزرگ دفاع کردند. اختلافات و درگیری ها میان کشور ها از یک سو و میان ملت ها و عشایر از سوی دیگر بیشتر شد و به جای اینکه جنگ ها به ویژه در سوریه، یمن و میانمار و غیر آن متوقف شود، بر طغیان و سرکشی افزوده شد. درگیری های عشایری به ویژه در عراق جان و اموال مردم را گرفت و امنیت را بر هم زد.

مقتدی صدر در بخش دیگر بیانیه خود اشاره کرد: برخی از کشور ها علی رغم زخم های فلسطین اشغالی و تجاوز های اسرائیل به جولان و تعرض های آن به اسلام و اعراب، اقدام به عادی سازی روابط با دولت شرور و تروریسم کردند.

وی همچنین به دخالت های ترکیه در عراق اشاره کرد و گفت: ترکیه به بهانه های واهی و بدون بازدارندگی بین المللی یا قانونی به اراضی عراق تجاوز می کند.

رهبر جریان صدر تصریح کرد: ای ملت ها و ای حکام، به امور خود رسیدگی کرده و آن را اصلاح کنید که بلا در حال اوج گرفتن است و شما با گناهان، اشتباهات، اختلافات سیاست ها و درگیری های خونین خود هیچ توجهی با آن ندارید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha