چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
جلسه مدیران مدارس علمیه استان آذرباتیجان شرقی

حوزه / مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی اعلام کرد: سال تحصیلی تمام مدارس استان از روز یکشنبه (۹۹/۰۶/۱۶) بصورت رسمی آغاز می شود و تشکیل کلاس ها براساس تقویم آموزشی ابلاغی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در تبریز ، حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل،  امروز در جلسه مدیران مدارس علمیه اآذربایجان شرقی، گفت:  سال تحصیلی تمام مدارس استان آذربایجان‌شرقی از روز یکشنبه (۹۹/۰۶/۱۶) بصورت رسمی آغاز خواهد شد و تشکیل کلاس ها براساس تقویم آموزشی ابلاغی خواهد بود.

وی افزود: با توجه به شرایط کنونی (بیماری کرونا) در مدارسی که وضعیت سفید دارند، کلاس ها به صورت حضوری و در مناطق زرد و قرمز کلاس ها، به صورت تلفیقی (حضوری و مجازی) و مجازی محض و با نظارت معاونت آموزش حوزه علمیه استان برگزار خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی ادامه داد: در مورد کلاس های اخلاق عمومی، مدارس علمیه موظف هستند، با دعوت از علما و بزرگان منطقه، حداقل یک جلسه در هفته به صورت حضوری و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار کنند.

 وی افزود:  اولویت اول ما تعلیم و تربیت طلاب است، لذا باید در تحصیل و تهذیب آنها بسیار کار کرد تا خروجی مدارس، طلابی فاضل و با سواد باشد.

در ادامه جلسه، حجت الاسلام مرتضی قربانی، معاون آموزش حوزه علمیه آذربایجان شرقی ضمن قدردانی از مدیران بابت برگزاری کلاس های مجازی در ایام تعطیلات کرونایی، گفت: در مدارسی که دروس آنها به صورت مجازی برگزار می شود، لازم است مدیران مدارس، به صورت تلفنی وضعیت درسی طلاب را پیگیری کنند.

 حجت الاسلام مهدی محمدی، معاون تهذیب و تربیت حوزه علمیه استان هم با اشاره به برنامه های اولویت دار سال ۱۳۹۹ توضیح داد: تشکیل شورای تهذیب در مدارس، آموزش قرآن و انس با آن، برگزاری جلسه اخلاق در هفته به صورت حضوری و برگزاری کارگاه های تلبس در اولویت این معاونت قرار دارد و نسبت به آنها ارزیابی و نظارت صورت می گیرد.

در پایان جلسه، مدیران مدارس علیمه آذربایجان شرقی،  پیشنهادات و انتقادات خود را بیان کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha