جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام علی محمد لروند امام جمعه کنگاور در جمع مبلغین

حوزه/ امام جمعه کنگاور با بیان اینکه در مکتب حسینی(ع) مذاکره با آمریکا ذلت است، گفت: میز مذاکرۀ شیطان بزرگ میدان حلیه‌گری است و عاقبتی جز ذلت و خواری برای ملت عاشورایی ایران ندارد.

حجت الاسلام علی‌محمد لروند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه نبرد حق و باطل پایان ندارد، اظهار داشت: آمریکا که تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی کاری جز حمایت از رژیم فاسد پهلوی نداشت، چرا امروز برای سرنوشت ملت انقلابی ایران، دایۀ مهربان‌تر از مادر شده است.

امام جمعه کنگاور ادامه داد: با کدامین دلیل محکمه پسند با شیطان بزرگ، سر دوستی را باز کنیم که از آن ناحیه به ما ضربه نزده و خیانت نکرده است.

وی تصریح کرد: برخلاف اعتماد غربگرایان به آمریکا، پیشرفت های حیرت آور جهانی توسط دانشمندان جوان ایرانی و «جهش علمی» در کشور نتیجه عملی شعار «هَیْهاتَ مِنَّا الذِّلَّةُ» است.

حجت الاسلام لروند با بیان اینکه اگر نبود روحیه عاشورایی شهدای هسته ای از جمله شهید شهریاری در بی‌نیاز نمودن بیماران خاص از رادیو داروها، برای بدست آوردن آن باید کاسۀ گدایی را با چاشنی دیپلماسی خنده، در مقابل کفار می گرفتیم.

امام جمعه کنگاور با بیان اینکه در مکتب حسین(ع) مذاکره با آمریکا ذلت است، ادامه داد: میز مذاکرۀ شیطان بزرگ میدان حلیه‌گری است و عاقبتی جز ذلت و خواری برای ملت عاشورایی ایران ندارد.

حجت الاسلام لروند اظهار داشت: فراموش نکنیم به برکت تربیت یافتگان مکتب عاشورا در دفاع مقدس آن هم در مقابل دنیای کفر پیروز شدیم و در دفاع از حریم اهل بیت(ع) بار دیگر پوزۀ مثلث آمریکایی، عبری، عربی را به خاک سیاه مالیدیم.

امام جمعه کنگاور خاطرنشان کرد: یاد و ذکر خدا، آرامش قلبی و تمرکز فکر و نوآوری علمی را به دنبال دارد، گفت: سرکوب علمی جوان ایرانی توسط رژیم پهلوی آن هم با اشاره آمریکا و کشورهای غربی، روح امید و پیشرفت را از ما گرفت و این حضرت امام(ره) بود که با شعار «ما می توانیم» ایران، بلکه دنیا را زنده کرد.

حجت الاسلام لروند گفت: گرچه فرزندان انقلابی ولایت هشدارهای امامین انقلاب را در خصوص شیطان بزرگ آویزۀ گوش خود دارند، اما جای این سؤال از غربگراها باقی می ماند که کدام کشور با آمریکا ارتباط برقرار کرد و دولت و ملتش خوار و ذلیل نشد.

امام جمعه کنگاور در ادامه به ذکر پیشرفت های حیرت آور ایران به اعتراف دوست و دشمن، اشاره کرد و گفت: در حوزه ارائه مقالات اولین کشور و مقام پانزدهم علمی در دنیا هستیم که در نانو و فناوری جزء کشورهای برجسته دنیا و در شبیه سازی کشور سوم دنیا هستیم.

 وی در پایان با تمسک به درس‌های عاشورا و اثر وضعی آن بر سیر متعالی حرکت انقلاب اسلامی، به چند نکته اشاره کرد و گفت: اول این که؛ تحریم حربه دشمن است، همان‌طور که آب را بر امام عاشورا بستند، دوم؛ حق پیروز است، گرچه از لحاظ عِدّه و عُدّه کم باشد و سوم؛ اکثریت دلیل بر حقانیت نیست و ما همچنان بر مواضع بر حق خود ایستاده ایم، گرچه دنیا در مقابل ما صف کشیده باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    به روسیه و چین چطور؟