جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 917773
۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸
مهدی ارتقایی

حوزه/معاون تبلیغ حوزه علمیه استان همدان گفت: اولین دوره آموزشی طرح ناصرین از امروز به مدت ۳ روز و با حضور سه تن از اساتید مطرح کشوری و طراحان این طرح حجج الاسلام رنجبر، توحیدی ‌منش، شریفی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت‌الاسلام مهدی ارتقایی معاون تبلیغ حوزه علمیه استان همدان،  بعدازظهر امروز در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی طرح کلینیک فرهنگی آموزشی ناصرین در همدان، با اشاره به نحوه شکل گیری و آغاز به کار این کلینیک، اظهار داشت: طرح ناصرین توسط ۳ تن از اساتید مجرب حوزه علمیه قم که در حوزه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و اصلاح افراد بزهکار دارای توانایی می باشند، تألیف و طراحی شده است.

وی با بیان اینکه این طرح دارای سه نکته مهم و برجسته است، گفت: طراحی نرم افزار طرح ناصرین به عنوان نرم‌افزاری جدید، جامع نگر و کامل در حوزه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی اولین ویژگی منحصر به فرد این طرح می باشد که توسط استاد حوزه انجام شده است.

دبیر شورای تبلیغ استان همدان افزود: حمایت همه جانبه تمام مسئولان استان از جمله نماینده ولی فقیه در استان، آیت الله موسوی اصفهانی، مدیر کل تبلیغات، رئیس کل دادگستری استان و دادستان و مدیرکل ورزش و جوانان استان موضوعی است که باید از آن به عنوان دومین ویژگی خاص آن نام برد.

وی سومین ویژگی برجسته طرح ناصری حضور اساتید و مربیان مجرب در حوزه مبارزه با آسیب های اجتماعی عنوان کرد و گفت: ۳۵۰ مبلغ آقا و خانم در شروع این طرح به مجموعه معرفی شدند که از این بین با در نظر گرفتن مواردی همچون دارا بودن مدرک سطح ۲ حوزه، فعالیت و سابقه موفق در حوزه مشاوره و امین بودن، توانایی در جذب و موضوعاتی از این دست در نهایت در حدود ۲۵ توانستند در طرح شرکت کنند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان همدان در پایان به اشاره به برگزاری دوره آموزشی طرح ناصرین در استان همدان، خاطر نشان کرد: اولین دوره آموزشی طرح ناصرین از امروز به مدت ۳ روز و با حضور سه تن از اساتید مطرح کشوری و طراحان این طرح حجج الاسلام رنجبر، توحیدی ‌منش، شریفی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha