جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
افتتاح رستوران غذای حلال تایلندی در بلکبرن

حوزه/ رستوران غذای حلال تایلندی دارای مواد اولیه به ویژه گوشت ذبح حلال مرغ، و گوشت گاو و همچنین انواع سس های تهیه شده به شیوه اسلامی قرار است در بلک برن در بریتانیا افتتاح شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از asianimage، یک شعبه غذای حلال تایلندی در بلک‌برن لانکشایر در بریتانیا افتتاح می‌شود.

سرآشپزی که قرار است مسئولیت آشپزخانه این رستوران غذای حلال تایلندی را به عهده داشته باشد می‌گوید: قرار بود اوایل سال افتتاح کنیم اما به دلیل قرنطینه و محدودیت‌ها مجبور شدیم کار را متوقف سازیم.

 غذاهای تایلندی به دلیل داشتن سبزیجات ، پروتئین های بدون چربی، و ادویه جات تازه، معروف هستند.

سرآشپز گفت که مطمئناً تقاضای غذای تایلندی در بلکبرن وجود دارد و مشتریان کاملاً از غذاها لذت خواهند برد.

وی که آشپزی را از مادرش آموخته گفت که غذاها دستورالعمل منحصربه فردی دارند و افزود: غذای تایلندی بسیار سالم است و همه وعده های غذایی ما تازه و به ترتیب تهیه می شوند. وعده های غذایی اصیل ما با روغن مخصوص تایلندی طبخ می شود و فکر می کنم مردم آن را دوست داشته باشند. من فکر می کنم که برای شهر نیز کمی متفاوت است زیرا مکان های غذای تایلندی زیادی وجود ندارد.

به گفته سرآشپز همه غذاها حلال بوده و شامل مواد غذایی و گوشت ذبح اسلامی مانند مرغ و گوشت گاو و همچنین سس‌های تهیه شده به شیوه اسلامی خواهند بود. مواد اولیه نیز از عمده فروشان ویژه محلی تولیدکننده محصولات غذایی دارای گواهینامه حلال تهیه خواهند شد.

این رستوران روزانه سه شنبه تا شنبه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۰ شب باز است و در شرایط کنونی تنها در محل غذا سرو می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha