جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ مراسم آغاز سال تحصیلی جدید مدرسه علمیه مروی تهران

حوزه/ آیین افتتاحیه سال تحصیلی جدید حوزه علمیه مروی با حضور اساتید، طلاب و خانواده های آنها و با رعایت کامل ضوابط بهداشتی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، آیین افتتاحیه سال تحصیلی جدید حوزه علمیه مروی تهران با حضور اساتید، طلاب و خانواده های آنها و با رعایت کامل ضوابط بهداشتی برگزار شد.

در این مراسم استاد تحریری، تولیت مدرسه علمیه مروی ضمن بیان نکات اخلاقی و تهذیبی برای طلاب گفت: همانطور که امام حسین(ع) مصباح هدایت هستند ما باید این چراغ هدایت را در جهت تعمق بخشی به باورهای دینی با تعبد به دین در جامعه پیاده کنیم.

وی در ادامه با ذکر روایتی از امام صادق(ع) در ارزش علم آموزی که می فرمایند همه موجودات حتی ماهیان دریا و پرندگان آسمان برای طالب علم طلب مغفرت می کنند، یادآور شد: برای این مکتب انسان ساز باید حوزه های علمیه مجهز شوند و طلاب و اساتید مجهز به دوبال علم و تهذیب شوند تا بتوانیم در کنار تحصیل با فعالیت های اجتماعی برای اصلاح جامعه گام برداریم.

تولیت مدرسه علمیه مروی تهران در ادامه به فعالیت های علمی اجتماعی بزرگان حوزه مروی همچون حضرات آیات آشتیانی، جوادی آملی و حسن زاده آملی اشاره کرد و از طلاب خواست تا این بزرگان را الگوی راه خود قرار دهند و در پایان یاد بانیان و متولیان حوزه علمیه مروی را گرامی داشته و از زحمات مخلصانه آنها قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha