جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عابدینی

حوزه/ مردم قزوین در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر اکرم (ص) در مسجد امام حسن عسگری (ع) تجمع کرده و با سر دادن شعارهایی در محکومیت این حرکت بار دیگر با پیامبر (ص) بیعت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی امروز بعد از اقامه نماز ظهر وعصر در مسجد امام حسن عسگری(ع) شهرک کوثر قزوین، ضمن محکومیت اهانت وقیحانه و بی شرمانه نشریه فرانسوی به پیامبرعظیم الشان اسلام حضرت محمد (ص) و هتک حرمت ساحت مقدس قرآن کریم، گفت: فرانسه که همیشه حامی تروریست ها در منطقه است بداند که از این اقدام سخیف و شرم آور پشیمان خواهد شد.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: دنیا پرستان که فهمی از عظمت قرآن کریم و برنامه های هدایت و انسان ساز پیامبر رحمت نداشته و همواره در مسیر جهالت حرکت می کنند، با رفتار سخیف و موهن خود موجبات رنجش و بلکه به درد آوردن قلوب میلیون ها انسان عاشق اسلام، قرآن کریم و پیامبر مهر و محبت حضرت رسول اکرم(ص) را موجب شده اند.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: توهین به مقدسات مسلمانان از سوی مراکزی است که از سال ها پیش، سیاست اسلام هراسی و اسلام‌ ستیزی را در دستور کار خود قرار داده و با صدها شیوه و هزاران ابزار تبلیغاتی و عملیاتی به مبارزه با اسلام و قرآن پرداختند.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: در محکومیت اهانت به ساحت رسول مهربانی و قرآن کریم، شما در رسانه ها مشاهده کردید که کشور پاکستان چطور به صحنه آمد و در جای جای جهان صحنه های زیبایی در محکومیت این نشریه فرانسوی رقم خورد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی امروز نه تنها در استان قزوین، بلکه در دنیا این احساس علاقه به رسول گرامی و قرآن کریم به خوبی نشان داده می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی بیان کرد: دشمنان دین خدا این بار هم از طریق اهانت می خواستند که مسلمانان را به نوعی تهدید کنند، ولی مسلمانان دنیا این تهدید را به فرصت تبدیل کردند.

وی ادامه داد: کشور فرانسه که حامی درجه یک در به خاک و خون کشیدن کودکان بی گناه است.

امام جمعه قزوین بیان کرد: هدف دشمنان و صهیونیست ها از اهانت به قرآن کریم به این خاطر است که این کتاب آسمانی منشور آینده را به خوبی ترسیم کزده و به دلیل همین مسئله می باشد که دشمنان خدا عصبانی می باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha