جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اهانت به پیامبر اکرم

حوزه/ حوزویان مرکز فاطمه الزهرا سلام‌الله علیها و سطح ۳ پایگاه حضرت مریم (س) اردکان در بیانیه‌ای در پی اهانت نشریه فرانسوی " شارلی ابدو " به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) اعلام کردند این حرکت نابخشودنی سیاست‌ پلید آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حوزویان مرکز فاطمه الزهرا سلام‌الله علیها و سطح ۳ پایگاه حضرت مریم (س) اردکان در پی اهانت نشریه فرانسوی "شارلی ابدو" به ساحت مقدس پیامبر اکرم (صلی‌الله علیه و آله و سلم) و قرآن کریم بیانیه صادر کرد.

"اِنَّ اللّهَ وَ مَلائِکَتَهُ یُصَلُّونَ عَلَی النَّبی یا اَیُّهاَ الَّذینَ آمَنوُا صَلُّوا عَلَیْهِ وَ سَلِّموُا تَسْلیماً؛ خدا و فرشتگانش بر پیامبر درود می‌فرستند؛ ای کسانی که ایمان آورده‌اید، بر او درود فرستید و سلام گویید و کاملاً تسلیم (فرمان او) باشید." (احزاب/۵۶)

اهانت به ساحت مقدس رسول اکرم (صلی‌الله علیه و آله و سلم) و قرآن کریم که چندین بار توسط جبهه کفر طراحی و اجراشده بود این بار توسط نشریه فرانسوی اقدام شد تا با ارتکاب این جنایت چهره نفرت‌انگیز خود را رو کند.

هتاکان فریب‌خورده این اهانت چگونه می‌توانند چهره پیامبر اسلام، رحمة للعالمین که خداوند و ملائکه بر او درود فرستادند را مخدوش کنند و به اهداف شوم خود برسند؟!

گویا قصد دارند نور خدا را با دهان خاموش کنند! غافل از اینکه خداوند پیامبر خود را تأیید کرده و به اراده خویش بر غلبه دین خود تأکید کرده است:

"یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ؛ می‌خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و حال‌آنکه خدا گر چه کافران را ناخوش افتد نور خود را کامل خواهد گردانید " (صف/۸)

این گستاخی‌ها که به تعبیر رهبر عزیز گناهی نابخشودنی است موافق با سیاست‌های پلید آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده که با اغراض پلید خود می‌خواهند سایه ظلمت خباثت‌های خود را با عوام‌فریبی بر ملت‌ها بگسترانند؛ اما اسلام و جامعه مسلمین هرگز دشمنی‌ها و کدورت‌های ظاهری و باطنی آن‌ها را فراموش نخواهد کرد.

یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا عَدُوِّی وَعَدُوَّکُمْ أَوْلِیَاءَ...؛ ای کسانی که ایمان آورده‌اید دشمن من و دشمن خودتان را به دوستی نگیرید... (ممتحنه/۱)

انتهای پیام/۳۱۳/۲۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha