جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کارگاه جریان شناسی ایران معاصر در بافق

حوزه/کارگاه های جریان شناسی ایران معاصر به همت کانون دانش آموختگان مدرسه الزهرا(س) بافق با هدف آشنایی دانش آموختگان حوزه و دانشگاه با اهداف حزب ها، گروهک ها و جریانات حق و باطل به عنوان تجربه های تاریخی برای رسیدن به تفکر متمدن اسلامی برگزار می شود.

زهرا زارعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، در خصوص  اجرای کارگاه های ۲۵ جلسه ای جریان شناسی ایران معاصر، اظهار داشت: هدف از اجرای این دوره افزایش اطلاعات سیاسی، بینش و تفکر عالمانه و عادلانه و بصیرت افزایی دانش آموختگان حوزه و دانشگاه است که امیدواریم با اهتمامی که به کیفیت این کارگاه ها داشته ایم به هدف مدنظر برسیم.

وی افزود: شرکت کنندگان در این کارگاه ها با جریانات ایران معاصر و با اهداف حزب ها و گروهک ها و همچنین جریانات حق و باطل از ابتدای آفرینش انسان به عنوان تجربه های تاریخی آشنا می شوند تا این دانش افزایی ابزاری برای رسیدن به تفکر متمدن اسلامی شود.

 استاد حوزه خواهران تصریح کرد: در این دوره ما میزبان جمعی از دانش آموختگان حوزه و دانشگاه شهرستان بافق هستیم و علی رغم شیوع بیماری کرونا که منجر به تعطیلی بخشی از برنامه های فرهنگی شده، کانون دانش اموختگان الزهرا (سلام الله علیها) بافق، در کارگاه های مختلفی که برگزار شده با استقبال خوب علاقمندان به علم و دانش مواجه شده است.

زارعی تأکید کرد: این کارگاه های دانش افزایی برخی به صورت مجازی و برخی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به صورت حضوری برگزار شده است.

دبیر کانون دانش آموختگان مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها بافق در رابطه با مدت برگزاری دوره، افزود: این دوره  طی ۲۵ جلسه از ۱۶ شهریور شروع و به صورت هفته ای دو روز برگزار می شود.

وی ادامه داد: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب، مبنی بر این که ایران اسلامی نیازمند کار فرهنگی وقفه ناپذیر است و نباید لحظه ای غفلت کرد، متولیان امور فرهنگی در ادای این امر رهبری با تدبیر و اتخاذ رویکردی درست برنامه های فرهنگی را مهندسی کنند.

 استاد حوزه خواهران اظهار امیدواری کرد: هر روز شاهد شکوفایی و به ثمرنشینی طرح ها و برنامه های کلان فرهنگی باشیم و به یاری خدا فساد را از جامعه برچینیم و جامعه را به سمت تمدن اسلامی سوق دهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha