پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدرسه علمیه الزهرا(س)ساری

حوه/ مدیر مدرسه علمیه الزهرا(سلام‌الله علیها) ساری گفت: حضور جهادی خواهران طلبه در صف مقدم مبارزه با ویروس کرونا و کمک مؤمنانه به نیازمندان همچنان ادامه دارد.

 خانم فاطمه صغری طالب‌زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران اظهار کرد: خیریّه مهدی موعود(عج الله تعالی فرجه الشریف) وابسته به مدرسه علمیه الزهرا(سلام‌الله علیها) ساری در راستای بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص کمک مومنانه به اقشار آسیب‌دیده، با مشارکت طلاب و خیرین توانست ۵۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۲۵۰هزار تومان تهیه و میان نیازمندان شهرستان در دهه اول محرم توزیع کند.

وی اضافه کرد: هر یک از بسته های غذایی شامل روغن، برنج، گوشت، مرغ و ...، بسته بهداشتی شامل ماسک و دستکش  بود که با کمک طلاب در بین نیازمندان شهر توزیع شد.

استاد حوزه خواهران مازندران بیان کرد: علاوه بر این ۲ راس گوسفند ذبح شد و گوشت های نذری بسته بندی و همراه با ۴۵ بسته غذای گرم و تعدادی پرچم سیاه مزین به نام های مبارک ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) بین نیازمندان سطح شهر توزیع شد.

وی اظهار کرد: با وجود تمام مشکلاتی که در طول تاریخ جهت برگزاری مراسم عزاداری امام حسین(علیه السلام) وجود داشته است، پیروان راستین آن حضرت این سنت حسنه را زنده نگهداشته و فداکاری های زیادی انجام داده اند، لذا این مدرسه نیز در این شرایط کنونی جامعه مراسم عزاداری دهه اول و دوم محرم را با رعایت مسائل بهداشتی برگزار کرد.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha