جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مشاوره بانوان - تبلیغ بانوان

مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول (س) لرستان گفت: خواهران مربی و مبلغه در راستای تعمیق و گسترش اخلاق در خانواده ها و نسل جوان همت خود را بکار گیرند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، آرزو فلاحی نیا، امروز در کارگاه تربیتی با موضوع «تعلیم و تربیت»، در جمع سرگروه های بسیج صالحین که در سالن ورزشی سپاه ناحیه الشتر برگزار شد، گفت: مربیان تربیتی و مبلغان همواره با مطالعه و تسلط بر دانش روز، در امر تبلیغ و تبیین اصول اخلاقی و قرآنی در جامعه کوشا باشند و در این راه خوش خلقی، صبر و حوصله به خرج دهند.

وی با اشاره به اینکه خواهران مربی و مبلغه در راستای تعمیق و گسترش اخلاق در خانواده ها و نسل جوان همت خود را بکار گیرند، خاطرنشان کرد: تبیین اصول امر به معروف و نهی از منکر، تبیین مسائل عفاف و حجاب، ارزش های بنیان خانواده و راهکارهای استحکام روابط خانوادگی از جمله سرفصل هایی است که خواهران مبلغه باید در تبلیغ به آنها توجه داشته باشند.

مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول(س) الشتر با اشاره به اینکه مربیان و مبلغان در راستای تربیت دینی افراد جامعه به ویژه نسل جوان رسالتی عظیم بر عهده دارند، گفت: برگزاری کارگاه های دانش و بصیرت افزایی می تواند در ارتقا دانش سرگروه های حلقات صالحین بسیج موثر باشد.

در پایان این کارگاه، حجت الاسلام مهدوی، مسئول تعلیم و تربیت سپاه استان و حجت الاسلام یوسفوند مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه الشتر مطالبی را در خصوص ارتقا دانش مهارتی سرگروه های حلقات صالحین بسیج برای تعمیق معارف دینی و انقلابی در جامعه ارائه کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha