جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دلدار

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه رضویه بیرجند گفت: شرایط کرونایی فرصتی برای افزایش ارائه محتواهای حوزوی و برگزاری آزمون به صورت مجازی شد و این راه، مسیر آینده جامعه است که می خواهد به رشد و تعالی برسد.

حجت الاسلام علیجان دلدار، مدیر مدرسه علمیه رضویه بیرجند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند از آغاز سال تحصیلی ۴۰۰-۱۳۹۹ این مدرسه در پایه‌های 1 تا 6 با بیش از ۲۰۰ طلبه فعال از 16 شهریورماه سال جاری خبر داد.

مدیر مدرسه علمیه رضویه بیرجند  با اشاره به برگزاری کلاس‌ها به دو شیوه مجازی و حضوری، تصریح کرد: طلاب در دو گروه به صورت یک هفته در میان در مدرسه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فواصل اجتماعی حضور پیدا می کنند تا از کلاس های حضوری بهره کافی را ببرند.

حجت الاسلام دلدار با بیان اینکه پیگیر دروس همه طلاب هستیم، خاطرنشان کرد: تمام کلاس ها ضبط می شود و افراد باید بصورت آنلاین و آفلاین پیگیر درس های خود باشند و اساتید نیز به صورت روزانه دروس همه طلاب را بررسی می کنند. همچنین از طرف اساتید و معاونین، به صورت تلفنی وضعیت درسی طلاب پیگیری می شود.

مدیر مدرسه علمیه رضویه بیرجند با بیان اینکه زیر ساخت ها برای حضور فیزیکی در مدرسه فراهم است، عنوان کرد: با توجه به دستورالعمل های وزارت بهداشت، سعی شده شرایط حضور طلاب در مدرسه را فراهم کنیم.

حجت الاسلام دلدار به لزوم گسترش زیر ساخت های آموزش مجازی در کشور اشاره و تاکید کرد: شرایط کرونایی فرصتی برای افزایش ارائه محتواهای حوزوی و برگزاری آزمون به صورت مجازی شد و این راه، مسیر آینده جامعه است که می خواهد به رشد و تعالی برسد.

وی ادامه داد: ویروس کرونا سبب توجه به زیر ساخت های فضای مجازی شد و امروز خوشبختانه تا حدودی توانسته ایم در این حوزه موفق عمل کنیم.

مدیر مدرسه علمیه رضویه بیرجند با اشاره به اینکه باید در زمینه آموزش مجازی به روز باشیم، اظهار کرد: آموزش مجازی می توانددر ایجاد تنوع آموزشی  نقش اساسی و کلیدی ایفا کند؛ بسترهای این بهره‌مندی تا حد زیادی فراهم است.

انتهای پیام/ 39

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha