جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اعتمادی

حوزه / مراسم آغاز رسمی سال تحصیلی مدارس علمیه آیت الله اعتمادی کاشانی(ره)، با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، در مدرسه دارالعلم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان،  حجت الاسلام والمسلمین میرسید حسن اعتمادی کاشانی، پیش ازظهر شنبه 29 شهریور با اشاره به آغاز رسمی سال تحصیلی مدارس علمیه باب العلم، دارالعلم و الزهراء(س) خواهران و  موسی بن جعفر(ع) قم، گفت: با توجه به شرایط فعلی کلاس های مدارس به صورت مجازی برگزار می شود

وی با تقدیر از حضور آیت الله سلیمانی در این مراسم، گفت: از نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان انتظار داریم توجه ویژه ای به مدارس علمیه منطقه داشته باشند.

 تولیت مدارس علمیه آیت الله اعتمادی (ره) کاشانی با بیان اینکه دوره ارتقایی تابستانه همانند سالهای قبل در این چهار مدرسه برگزار شد، اظهار کرد: 60 استاد به صورت مجازی عهده دار تدریس طلاب این چهار مدرسه می باشند.

وی، به رویکرد تحصیلی سال جدید مدارس علمیه آیت الله اعتمادی (ره) کاشانی در شرایط کرونایی اشاره کرد و افزود: مهارت افزایی و تقویت زیرساخت های آموزشی در عرصه شبکه مجازی با هزینه های زیاد از مهمترین رویکرد مدارس آیت الله اعتمادی(ره) کاشانی است.

 تولیت مدارس علمیه آیت الله اعتمادی (ره) کاشانی، از اعلام آمادگی اجرای رشته های تخصصی در این مدارس خبر داد و ابراز داشت: از مدیریت حوزه علمیه کاشان نیز انتظار داریم در این زمینه همکاری جدی داشته باشند .

در پایان این مراسم، پس ازسخنرانی آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان از اساتید و کادر مدارس تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha