پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدیر حوزه های علمیه

حوزه/ مدیر حوزه‌های علمیه در پیامی درگذشت آیت الله ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در پیامی درگذشت آیت الله ممدوحی را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم فرزانه آیةالله آقای حاج شیخ حسن ممدوحی قدس سره الشریف را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و مراجع عظام دامت برکاتهم و حوزه‌های علمیه و روحانیت قم و کرمانشاه و مردم شریف کرمانشاه و شاگردان ارجمند و بویژه به خاندان و بیت مکرم ایشان تسلیت و تعزیت عرض می کنم و علو درجات آن فقید سعید و صبر و شکیبایی و پاداش نیک الهی را برای بازماندگان محترم ایشان از خداوند متعال خواستارم.

آن دانشمند فرهیخته از پیشگامان انقلاب اسلامی و دارای مراتب ارزشمندی از دانش و معرفت و فضیلت بود و آثار گران‌بهایی از ایشان به یادگار مانده است و خدمت های آن مرحوم در جامعه مدرسین و مجلس خبرگان رهبری و دیگر سنگرها از حسنات ماندگار وی بشمار می آید.

عاش سعیدا و مات سعیدا.

علی رضا اعرافی

مدیر حوزه‌های علمیه

۲ مهر ماه ۱۳۹۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عبدالله IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
    6 0
    مرحوم آیةالله ممدوحی رحمةالله‌علیه، عالم بزرگوار و فاضلی بود. ان‌شاءالله روحش از رحمت و مغفرت الهی بهره‌مند باشد. هم‌چنین عالم بزرگوار تازه درگذشته مرحوم آیةالله صانعی نیز از اساتید بزرگ حوزه بودند. امید که حضرت رب‌الارباب به همگان توفیق حق‌شناسی و تکریم خدمات علمی و معرفتی اساتید و ذوی‌الحقوق را کرامت بفرماید.