پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
الحسنی

حوزه/ شادی الحسنی گفت: سازمان ملل تست های "پی سی آر" را به عنوان کمک انسانی به یمن فرستاد، اما زمانی که پزشکان و متخصصان یمنی این تست ها را آزمایش کردند، متوجه شدند این تست ها به درستی کار نمی کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، ائتلاف سعودی اماراتی سال هاست که با تجاوز خود به ملت مظلوم یمن با تمام امکانات و حمایت های تسلیحاتی غربی-آمریکایی و صهیونیستی در مبارزه با مجاهدان یمنی شکست خورند اما همچنان سعی دارند با همکاری های مشترک بیشتر با رژیم صهیونیستی و آوردن آنها به منطقه محور مقاومت را تحت فشار بیشتری قرار دهند.

شادی الحسنی کارشناس یمنی در گفت و گو با خبرنگار بین الملل حوزه با اشاره به موفقیت مجاهدان یمنی در عرصه نظامی گفت: درباره جنگ مارب و  آزادی مهم و استراتژیک منطقه البیضا باید بگویم که این  دو شهر برای یمن مهم هستند و اهمیت اقتصادی و نظامی فراوانی دارند.

وی ادامه داد:  شهر مارب که جمعیت زیادی از یمنی ها را در خود جای داده  و عربستان و آمریکا از روزهای اول جنگ سعی کردند، این شهر ها را کاملا تحت تسلط خود درآورند اما در حال حاضر  با آزادی البیضا و محاصره شهرمارب از ۵ محور شاهد آزادی مهم این مناطق هستیم.

کارشناس یمنی با اشاره به توطئه های سعودی برای وارد کردن ویروس کرونا به یمن گفت: همانطور که می دانید یمن از ۴ سال پیش تاکنون در محاصره و تحریم کشورهای متجاوز قرار داشته و مرز عربستان با یمن بسته بود. اما زمانی که ویروس کرونا در جهان  منتشر شد، متجاوزان  سعودی سعی کردند ویروس کرونا را به هر شکلی وارد یمن کنند. از این رو  شاهد بودیم که آنها چندین بار اسباب بازی کودکان و یا دستمال کاغذی آلوده ویا هرشیء دیگری را با هواپیماهای خود به سمت شهر های پرجمعیت یمن پرتاب کردند .

وی خاطر نشان کرد:  اما مجاهدان و دولت یمن این اشیاء و وسایل آلوده را جمع آوری کردند  و این پروژه و توطئه کثیف را خنثی کردند. اما دشمنان یمن  بعد از این مرز عربستان و یمن را بدون رعایت هیچ پروتکل بهداشتی بازگشایی کردند و توانستند به نوعی این ویروس را  وارد یمن کنند.

همدستی سازمان ملل و عربستان سعودی در توطئه علیه یمن

الحسنی با اشاره به همدستی سازمان ملل و عربستان سعودی در توطئه علیه یمن گفت: چون کشورهای متجاوز به یمن با سازمان ملل همکاری می کنند، سازمان ملل تست های "پی سی آر" را  به عنوان کمک انسانی به یمن فرستاد، اما زمانی که پزشکان و متخصصان یمنی این تست ها را آزمایش کردند متوجه شدند، این تست ها به درستی کار نمی کند زمانی که از درخت، یا حیوانات هم تست گرفتند جواب همه این تست ها مثبت بود! اما خدارا شکر وزارت بهداشت یمن توانست  اقدامات خیلی خوبی در مبارزه با این ویروس کرونا انجام دهد و در حال حاضر کرونا در یمن در وضعیت کنترل شده به سر می برد و انشاء الله در همین مسیر کنترل شود.

کارشناس یمنی با اشاره به حضور صهیونیست ها در جزیره سقطری یمن گفت: ازابتدای جنگ، امارات با صهیونیست ها همکاری و دوستی تنگاتنگی داشته و این توطئه پلید اخیر صهیونیست ها و اماراتی ها  با این هدف انجام شده که می خواهند تجارت جهانی، تنگه ها و  راه های دریایی با اهمیت جهانی را زیر نظر و  تسلط خود قرار دهند و  به همین دلیل بر روی برخی  کشورها بیشتر تمرکز کردند .بنابراین  تجاوز امارات به یمن با همین هدف انجام شد و  اقداماتی که در سقطری انجام می شود، بیانگر هم سویی امارات و صهیونیست ها در دشمنی با یمن است.

عادی سازی عزم مجاهدان یمنی در اخراج اشغالگران از منطقه را بیشتر کرد

وی با تاکید بر این نکته که با این اقدام مشترک صهیونیستی - اماراتی مجاهدان یمنی با  روحیه بیشتری با دشمنان متجاوز مقابله می کنند ، افزود:  از آن به بعد مجاهدان و مبارزان  غیور یمنی با انگیزه و تلاش بیشتری با  این رژیم صهیونیستی کثیف  و پلید می جنگند و حتما آنها را از شهرها یمان بیرون کرده و کشور خود را آزاد می کنند.

وی با اشاره به پروژه اخیر عادی سازی روابط چند کشور عربی کوچک با رژیم صهیونیستی گفت: ما از سال ها پیش  می دانستیم  این دولت ها با اسرائیل در ارتباط هستند،  ولی اقدامات اخیر این کشورها و خیانت آنها به آرمان قدس به همه مسلمانان نشان داد؛ که این رژیم ها با رژیم صهیونیستی همکاری داشته و به ملت های خود و ملت های مسلمان سال هاست که خیانت می کنند.

وی ادامه داد: همانطور که دبیر کل حزب الله لبنان جناب سید حسن نصرالله گفت ترامپ برای ما از تمام  رووسای قبلی آمریکا بهتر بوده چرا که  خباثت و شیطنت کشورهای استکباری را عیان نموده، ما هم می گوییم ؛ این عادی سازی برای ما از این جهت که این دولت ها و رژیم های مزدور را رسوا کرد  مزایایی داشته است.

شادی الحسنی کارشناس یمنی در پایان با اشاره به مسولیت مهم محور مقاومت در شرایط کنونی منطقه گفت: ما در محور مقاومت از ابتدا  هدفمان روشن بوده از این رو در حال حاضر با ظهور پدیده خیانت  عادی سازی روابط چند کشور مرتجع منطقه با رژیم صهیونیستی باید خودمان را  تقویت  کنیم. امروز شاهدیم که محور مخالف مقاومت و  دشمنان ما  دارند ضعیف می شوند، و از سوی دیگر امت اسلام با بصیرت تر شدند. از این رو ما  باید دولت هایی را که به آرمان قدس شریف خیانت کردند و اعلام  عادی سازی با رژیم کودک کش صهیونیستی کردند را تحریم نموده و با آنها به مبارزه اقتصادی نیز بپردازیم تا  محور  شر و شرورها در منطقه  ساقط شوند و انشاء الله پیروزی نزدیک تر شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha