جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی

حوزه/ تولیت مدرسه علمیه نورالاصفیاء تهران با اشاره به اینکه دشمنان بخصوص رژیم صهیونیستی در نفوذ جریانی دارای مهارت هستند، گفت: در نفوذ جریانی دشمن به دنبال پذیرش جایگاه کدخدا، ایجاد اشتباه محاسباتی، تلاش برای تخریب ظرفیت‌های داخلی، پیوند زدن مشکلات معیشتی مردم به جهت‌گیری‌های سیاسی و تأکید بر تغییر سیاست‌های خارجی به‌منظور برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، دومین نشست از سلسله نشست های بصیرتی ویژه مدیران، معاونین و اساتید حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور به صورت برخط و مجازی برگزار شد که در این نشست حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی، وزیر سابق اطلاعات به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: دشمن در طول این چهل سال اقدامات بسیاری را برای مقابله و توقف انقلاب اسلامی انجام داده است اما در سال‌های اخیر طراحی‌های جدیدی در ابعاد مختلف نفوذ انجام داده که باید به آن دقت شود.

تولیت مدرسه علمیه نورالاصفیاء با اشاره به اینکه دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی هزینه‌های سنگینی را متحمل می‌شود، ابراز داشت: دشمن برای آنکه بتواند محور مقاومت را که یکی از ثمرات انقلاب اسلامی است متوقف کند هزینه سنگینی در ایجاد داعش پرداخت کرده است که آن‌ هم با شکست روبرو شد.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی اختلاف جمهوری اسلامی ایران با آمریکای مستکبر را یک اختلاف راهبردی و مبنایی دانست و اظهار داشت: دشمن هرگز دشمنی خودش را با مذاکره تمام نمی‌کند؛ برجام صحت این سخن را تصدیق می‌کند.

وزیر سابق اطلاعات گفت: یکی از طراحی‌های دشمن برای انتخابات پیش رو آن است که نیروهای ارزشی و انقلابی را به خود مشغول می کند.

وی با اشاره به این مطلب که دشمن در نفوذ جریانی به دنبال آن است که مردم، نخبگان و مسئولان در تصمیم‌گیری‌ها دچار اشتباه محاسباتی شوند ابراز داشت: دشمن از نفوذ جریانی، بیشترین بهره‌برداری را می‌برد، او می‌خواهد در موقعیت‌های مختلف متناسب با اهداف، جریان سازی کند.

تولیت مدرسه علمیه نورالاصفیاء با اشاره به اینکه دشمنان بخصوص رژیم صهیونیستی در نفوذ جریانی دارای مهارت هستند، گفت: در نفوذ جریانی دشمن به دنبال پذیرش جایگاه کدخدا، ایجاد اشتباه محاسباتی، تلاش برای تخریب ظرفیت‌های داخلی، پیوند زدن مشکلات معیشتی مردم به جهت‌گیری‌های سیاسی و تأکید بر تغییر سیاست‌های خارجی به‌منظور برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی گفت: دشمن در انتخابات با ایجاد جنگ روانی به دنبال ایجاد اشتباه محاسباتی است و مهم بودن انتخابات آمریکا برای مسئولان یک اشتباه محاسباتی محسوب می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha