جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سلیمانی

حوزه / نماینده ولی فقیه درکاشان، با بیان این که خدمات نظام اسلامی ایران برای جهانیان به تصویر کشیده شود، گفت: گرچه در بخش هایی با ضعف هایی روبرو هستیم، ولی طی ۴۰ سال گذشته در شرایط سخت اقتصادی توانسته ایم پیشرفت های چشمگیری را در عرصه های مختلف به دست بیاوریم.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه درکاشان آیت الله عباسعلی سلیمانی در دیدار مسئولان اجرایی پروژه زیرگذر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی کاشان با تاکید بر اطلاع رسانی پیشرفت کشور در عرصه های مختلف، گفت: نباید به دشمن اجازه  داد مردم را به انقلاب و نظام بدبین کند.

وی با بیان این که خدمات نظام اسلامی ایران برای جهانیان به تصویر کشیده شود، اظهار کرد: گرچه در بخش هایی با ضعف هایی روبرو هستیم، ولی طی ۴۰ سال گذشته در شرایط سخت اقتصادی توانسته ایم پیشرفت های چشمگیری را در عرصه های مختلف به دست بیاوریم.

آیت الله سلیمانی عنوان کرد: سهم توریست مذهبی کاشان به دلیل  قدمت ۷۵۰۰  ساله، اماکن تاریخی و امامزادگان زیاد نباید کمتر از مشهد باشد.

امام جمعه کاشان با تاکید بر ارتقای توریست مذهبی در این شهرستان، افزود: پروژه زیرگذر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی کاشان باید به حلقه های تاریخی، فرهنگی و تمدنی این شهرستان وصل شود .

وی با اشاره به اینکه مسئولین و مدیران شهر به همراه دستگاه‌های مربوطه باید کمک کنند تا هرچه زودتر کار این پروژه تمام شود، خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه این پروژه در مرکز شهر است هر چه زمان این پروژه بیشتر شود مردم در سختی خواهند بود.

امام جمعه کاشان در پایان با گرامی داشت هفته دفاع مقدس و تقدیر از بیان خاطرات شیرین سردار حسین عارف جانباز و آزاده کاشانی، گفت: مسئولان باید توصیه های  وحدت آفرین این آزاده عزیز را سرلوحه کاری خود قرار دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha