پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ آیین عطرافشانی وغبارویی گلزار شهدای کاشان به مناسبت هفته بسیج

حوزه / سردار ملکی با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی در تیررس مستقیم نیروهای مقاومت قرار دارد گفت: هزاران موشک آماده شلیک به سمت اسرائیل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان،  سردار ملکی در آیین عطر افشانی و غبارویی  گلزار شهدای  دارالسلام کاشان به مناسبت هفته دفاع مقدس، با بیان اینکه برتری نظامی رژیم صدام در شروع جنگ تحمیلی  بیش از ده برابر کشورمان بود، گفت: جوانان غیرتمند کشورمان با ایمان به خدا و عشق به شهادت و اجرای فرامین امام راحل توانستند با وجود تجهیزات نظامی پیشرفته عراق، پوزه صدام را به خاک بمالند.

 فرمانده هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه در مقطع فعلی نیز جنگ با دشمنان نظام اسلامی ایران ادامه دارد، افزود: قرار نیست در مقابل جنگ با مستکبران عقب نشینی کنیم و زانو بزنیم  و برای آب و نان ذلت را بپذیریم.

وی، ملت ایران را دست پرورده مکتب اهل بیت (ع) دانست و ادامه داد: ملت ایران با پیروی از مکتب امام حسین(ع) توانست ضمن خنثی کردن صدها توطئه دشمن، داعش دست پرورده آمریکای جنایتکار را به فرماندهی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و با کمک فاطمیون  و زینبیون، از سوریه و عراق بیرون کند .

سردارملکی، اخراج  نیروهای تروریستی داعش از منطقه را سیلی محکمی به استکبار جهانی دانست و گفت: آمریکایی ها و اروپایی هایی که با دلارهای نفتی عربستان از داعش حمایت می کردند و خودشان را موفق می دانستند، در برابر نیروهای مقاومت شکست خوردند.

وی با بیان اینکه آمریکا از تجهیزات پیشرفته نظامی کشورمان به وحشت افتاده است، افزود: امروز به لطف خداوند متعال و همت جونان کشورمان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به موشک های  نقطه زن تا 3 هزار کیلومتر مجهز است و رژیم صهیونیستی در تیررس مستقیم نیروهای مقاومت قرار دارد و هزاران موشک آماده شلیک به سمت اسرائیل است.

سردار ملکی در پایان با بیان اینکه ملت ایران، دولتمردان آمریکا را در دنیا خوار و ذلیل کرده است، گفت: استکبارجهانی به خاطر ترس از قدرت موشکی و دپیلماسی  ایران درعرصه بین الملل، کشورمان را تحریم کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha