جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/مصاحبه با حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد معاونت آموزش حوزه های علمیه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد دراطلاعیه ای ابلاغ کرد: با توجه به وضعیت جدید در قم و کشور و سرعت گرفتن ابتلاء به بیماری کرونا، تا عادی تر شدن اوضاع، دایر کردن دروس حوزه به صورت مجازی در اولویت است.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری حوزه، در اطلاعیه ای که از سوی حجت الاسلام والمسلمین مهدی رستم نژاد معاون آموزش حوزه های علمیه صادر شده است، وضعیت جدید برگزاری دروس در حوزه های علمیه را تشریح کرده است که متن آن به این شرح است:

باسمه تعالی
طی اطلاعیه ای از سوی معاون آموزش حوزه های علمیه ابلاغ شد:
با توجه به وضعیت جدید در قم و کشور و سرعت گرفتن ابتلاء به بیماری کرونا، تا عادی تر شدن اوضاع، دایر کردن دروس حوزه به صورت مجازی در اولویت است.
از آنجا که تامین سلامت و حفظ جان انسان ها، برای حوزه و مسئولان حوزوی دارای اهمیت فراوان است، تأکید می شود برابر توصیه های مکرر رهبر معظم انقلاب مدظله العالی و مراجع عظام تقلید حفظهم الله، اساتید محترم تا اطلاع ثانوی نسبت به این امر عنایت ویژه داشته باشند.
بدیهی است برگزاری هر گونه برنامه ای که مستلزم تجمعاتی باشد، در اولویت بعدی و به صورت حضوری صرفا پس از لحاظ تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا و احراز همه پروتکل های بهداشتی مقدور خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • طلبه آرزومند IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    3 6
    ما متقاضی تداوم کلاس ها به صورت حضوری هستیم. کجا تقاضای خودمون رو مطرح کنیم
    • IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      3 0
      بهشت زهرا قسمت مدفونین کرونایی
    • 1628799p261 IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
      0 0
      اگه کرونا بگیری کی جواب میدع اخمق!!!
  • سید حسین IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    2 0
    مدرسه علمیه اباصالح کلاس ها رو حضوری برگزار میکند و غالبا هم ماسک نمیزنند. حتی مسئول های مدرسه هم ماسک نمیزنند و اهمیت زیادی به پروتکل ها نمیدهند. ما را مجبور به حضور در کلاس ها میکنند. لطفا پیگیری کنید
    • IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      1 0
      بروید خدا را شکر کنید که مجبور به حضور در خوابگاه نیستید ، در قم برخی از مدارس تخصصی فقهی برخی از دروس خود را به صورت مجازی ارائه نمی کنند ولی برخی دیگر را بصورت مجازی هم ارائه می کنند و اگر طلبه شهرستانی بخواهد در همه کلاس ها حاضر باشد چاره ای جز حضور در خوابگاه ندارد. این مدارس چون دارای خوابگاه اختصاصی مستقل از حوزه هستند ، طلاب را به این شیوه (ارائه برخی از دروس به شکل مجازی و در عین حال ارائه نکردن برخی دیگر از دروس به شکل مجازی) مجبور به حضور در خوابگاه خود می کنند. البته در ظاهر شاید بگویند که طلبه اختیار دارد که در خوابگاه باشد یا نباشد ولی وقتی برخی از دروس مطلقاً به شکل مجازی ارائه نمی شود طلبه شهرستانی برای حاضر بودن در تمامی کلاس های خود جز حضور در خوابگاه این مدارس چه چاره دیگری دارد؟ بطور کلی دلیل باز ماندن خوابگاه های این مدارس چیست؟
  • طاهری IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    1 0
    سلام مدیران تهران اصلا توجه نمی کنند و پافشاری بر حضوری دارند در صورتی که صبحها مترو و اتوروس غلغله ست
  • علی IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    0 0
    تو ره خدا مدارس سطح ۱ مشهد رو مجازی کنید.در مدرسه ما خیلی ها ماسک نمی زنند.اگه مشکل پیش بیاد با این هزینه ها چه جوری هزینه بیماری رو برام.ممنونن