جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
یادگاران

حوزه / نماینده بعثه مقام معظم رهبری در کاشان گفت: در حالی که هیچ کشوری جرأت شلیک حتی یک گلوله به سمت نیروهای آمریکایی را ندارد، پس از شهادت سردار سلیمانی، سپاه پایگاه عین الاسد آمریکا را موشک باران کرد.

حجت الاسلام سیدعلی موسویان، نماینده بعثه مقام معظم رهبری در کاشان، در حاشیه مراسم تجلیل از یادگاران دوران دفاع مقدس کارگزاران حج کاشان و آران و بیدگل، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، اظهار داشت: کارگزاران حج ضمن حفظ عزت و کرامت ملت ایران و ایجاد وحدت بین مسلمانان، انتقال دهنده فرهنگ دینی  کشورمان به سراسر دنیا هستند.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری، به پیشرفت نظامی و دیپلماسی ایران اشاره کرد و ابراز داشت: در حالی که هیچ کشوری جرأت شلیک حتی یک گلوله به سمت نیروهای آمریکایی را ندارد، پس از شهادت سردار سلیمانی، سپاه پایگاه عین الاسد آمریکا را موشک باران کرد.

وی، به اذعان غربی ها هر کشوری به ایران تجاوز کند باید در انتظار انتقام سخت نیروهای سپاه پاسداران باشد، اشاره کرد و ادامه داد: این روش را رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در برابر متجاوزین ثابت کردند.

حجت الاسلام موسویان در ادامه با بیان اینکه اکثر کارگزاران حج، ایثارگر و رزمنده دوران دفاع مقدس هستند، خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی که به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان حضور در مراسم حج وجود ندارد، کارگزاران آمادگی های لازم را در زمینه های مختلف داشته باشند.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در کاشان به ممنوعیت راهپیمایی اربعین هم اشاره و تصریح کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان حضور زائران در مراسم اربعین حسینی فراهم نیست.

شایان ذکر است، آیین تجلیل از یادگاران ۸سال دفاع مقدس کارگزاران حج  و زیارت کاشان و آران و بیدگل، با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرماندار و نماینده بعثه مقام معظم رهبری در کاشان، با رعایت پروتکل های بهداشتی، در سازمان حج و زیارت  این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha