پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 921693
۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
سلیمانی عزیز

حوزه/ امام جمعه صفاشهر از راه اندازی پویش مطالعاتی «سلیمانی عزیز» در شهرستان صفاشهر خبر داد.

حجت الاسلام عادل حاجی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، با اشاره به راه اندازی پویش مطالعاتی «سلیمانی عزیز» در شهرستان صفاشهر، اظهار داشت: یکی از جمله های معروف شهید سلیمانی «ما ملت امام حسینیم» بود، از این رو اگر می خواهیم در این راه قرار بگیریم و ادامه دهنده این راه باشیم باید در مسیر سیره حسینی قرار بگیریم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه برای حرکت در مسیر اباعبدالله(ع) باید سیره زندگی خود را در مسیر سیره حسینی(ع) قرار دهیم، اضافه کرد: شورای فرهنگ عمومی شهرستان خرمبید در راستای فرهنگ کتابخانی و همچنین زنده نگه داشتن یاد و خاطره سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اقدام به راه اندازی پویش مطالعاتی چلچراغ با محوریت کتاب سلیمانی عزیز کرده است.

امام جمعه صفاشهر در خصوص نحوه برگزاری مسابقه و محتوای کتاب «سلیمانی عزیز»، تصریح کرد: این کتاب قطره ای از دریای معرفت و عظمت حاج قاسم است.

وی خاطرنشان کرد: انتشارات حماسه یاران در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی همچنین زنده نگه داشتن یاد و خاطرات سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اقدام به برگزاری پویش مطالعاتی کتاب خوب با محوریت کتاب «سلیمانی عزیز» در سطح کشور کرده است، از ین رو ما نیز برای ادامه این راه به دنبال آن هستیم که در حد بضاعت قطره ای از عظمت حاج قاسم را به مردم عزیز این شهرستان معرفی کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha