یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
علی حیدری

حوزه/ خانم سمانه میرزایی به عنوان مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه کبری(س) زاوه معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام علی حیدری در مراسم معرفی مدیر مدرسه علمیه تازه تاسیس حضرت خدیجه کبری(س) زاوه از توابع شهرستان تربت حیدریه در خراسان رضوی، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: جنگ هشت ساله برای حفظ انقلاب و ارزش های اسلامی بود؛ امروز نیز طبق بیانیه گام دوم انقلاب، ما در جنگ فرهنگی و اقتصادی هستیم. یعنی آن روز برای حفظ دین و دفاع از آن جنگیدیم و خون ها اهدا کردیم، امروز هم باید در این عرصه ها با مجهز شدن به سلاح ایمان، علم و عمل مبارزه کنیم.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس، سلاح جنگ تاکتیک و ابزار و ادوات جنگی نبود، افزود: آنچه تاریخ هشت ساله دفاع مقدس بیان می کند، ایمان و اخلاص رزمندگان اسلام برترین سلاح بود و موجب سرافرازی، اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران شد.

مدیر مدارس حوزه علمیه خراسان با اشاره به آیه «إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمَٰنُ وُدًّا»، تصریح کرد: خداوند متعال براساس این آیه شریفه تضمین کرده که ایمان توام با عمل صالح موجب عزیز شدن و ماندگار شدن افراد می شود که نمونه بارز آن در عصر حاضر سیدالشهدای مقاومت، سردار اسلام و ولایت، شهید حاج قاسم سلیمانی است.

حجت الاسلام حیدری در پایان با توجه به آغاز فعالیت مدرسه علمیه خواهران حضرت خدیجه کبری(س) زاوه با اشاره به روایتی از امام رضا(ع) که احیای امر ایشان را در زنده نگه داشتن دین و ولایت با یادگیری علوم اهل بیت(ع) و آموزش آن به مردم می دانند، خطاب به طلاب، اساتید و خییرین منطقه گفت: تعلیم دهنده و تعلیم گیرنده در حوزه های علمیه شیعی برادران و خواهران و پشتیبانی از این سنگر اسلام با مال، قلم و گفتار، مصداق سخن گهربار امام هشتم(ع) هستند، از این رو نسبت به آن باید اهتمام ویژه داشت.

گفتنی است، در این مراسم سمانه میرزایی به عنوان مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه کبری(س) زاوه معرفی شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha